Desdichado Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 Du vet, når du blir slørete i blikket og det rykker i underbuksa av å leke med musa, da har det gått for langt! Nei, nå vil jeg hjem og leke med den trådløse musa mi... :smile: Med fare for å bli flamet... Jan Fredrik Lund Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 Feil – det er når du begynner å poste på http://forum.hardware.no Da har man problemer. :wink: Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 *kremt* I søppel på hw, that is! Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 Joa, det er vel sant det.... Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 Når man sier god natt til pcen i "cmd" i Windows, da har det gått for langt! Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 /say Gudrun (PCen min) Natta Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 5. oktober 2002 Del Skrevet 5. oktober 2002 Heter PCen din Gudrun sosohal? Da heter min Hedda fordi en er så fin. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 5. oktober 2002 Del Skrevet 5. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-05 03:00, skrev C. Alshus:Heter PCen din Gudrun sosohal? Da heter min Hedda fordi en er så fin. Jau. :smile: Du kan ikke bare bestemme sånt uten videre da. Du skriver navnet på datamaskinnavn under installasjon av XP. :wink: Hvis du kjører XP da. Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 5. oktober 2002 Del Skrevet 5. oktober 2002 Min heter nå Svarten, fordi den er helt svart. Vurderte å kalle den negern, men det er rasistisk . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå