Heineoen Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Hei! Så litt på om jeg hadde lyst til å kjøpe meg denne til min bil? Vindavvisere Chrysler Neon 4D 6/99- / ClimAir http://www.bsbildeler.no/butikk/visvare.as...035&vg=&vgpath= Så lurer jeg på.. Er det tøft? Nytte? Får du mer eller mindre vindstøy av dette? Lenke til kommentar
Autofil Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Det er ikke tøft, men svært nyttig. Jeg hadde det på en bil for noen år siden, og det er jæv... kjekt til å lufte hvis du skal være borte fra bilen en stund. Skulle det begynne å regne, gjør ikke det noe da du selvfølgelig IKKE har vinduet lavere enn vindaviseren. Lenke til kommentar
otis Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Jeg har slik på min bil og de er levert som en opsjon til bilen. Passer bilen min meget synes jeg ihvertfall, litt diskret "styling". Men det er som Autofil sier, jævl.. kjekt. Merker endel mer vindstøy når vinduet er åpent og man kjører i 80 km/t+ Lenke til kommentar
eab Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Var noe av det første jeg plukka av bilen. Hadde på begge vinduene foran og på takluka. Så ikke ut, men så fulgte de ikke akkurat bilens fasong heller. Men det var kjempepraktisk mens det sto på da, selv om man klarer seg utmerket godt uten Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Veldig gla i mine som stod orginalt, av grunner som nevnt over.. trokke du får mer vindstøy nei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå