Fisk1 Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 mener du dumpventil du eller ? 6070521[/snapback] Jaja, dumpventil da. Pirke pirke... Era: Jaja, bare å kjøpe turbo. Teiper´n fast til forgasseren, er jo ikkeno stress å montere det. ;P Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Finnes bolt-on til svært mange bilmodeller da. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Elektronisk pop-off lydgenerator Lenke til kommentar
JonV Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 (endret) Er litt i tvil om dette er lov da bilen har et støynivå som skal holdes i forhold til fabrikk. Hva som er maks støynivå for din bil står vel i vognkortet. Endret 11. mai 2006 av JonV Lenke til kommentar
apegryn Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 hvor på vognkortet står max støynivå? Lenke til kommentar
Dan Stamnes Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 må virkelig skrive litt her nå føler jeg! denna "turbo" drit greia der.. lager en høyfrekvent hvinelyd ut av eksosen (jalla lyd) glem alt som har med falsk turbo og ditt og datt.. bilen kommer faktisk til å gå merkbart tregere, fordi det er blir en blokkasje i eksosen! Lenke til kommentar
kjaks Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 litt av en penisforlenger den der.. Lenke til kommentar
Zagato Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Det er bare det at jentene som biter på en slik penisfolenger er for unge til sengevals uansett:) Lenke til kommentar
kremt Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Det er bare det at jentene som biter på en slik penisfolenger er for unge til sengevals uansett:) 6097521[/snapback] :!: Sier noe der Lenke til kommentar
ReVolvolution Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 Eg måtte bestille en.. Hehe.. Bare for å se om den fungerer... Skal lage en video som dere kan le av når jeg har fått montert den Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 Dalet: *ler* Jeg har turbo jeg, så jeg har sånn hvinelyd Lenke til kommentar
ReVolvolution Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 Har turbo jeg og i andrebilen min, så blir tidig å høre lyden.. Lenke til kommentar
MasterOfDisaster Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 det gikk en sånn på en russebil i fjord;)men det var ikke noe spessielt:P.. ta heller å skaff deg skikkelig turbo Lenke til kommentar
F(r)iend Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 hva er vitsen? Det er jo bare utolig harry.. Innvister heller i en orntlig turbo. Så får du lyden du er ute etter.. Lenke til kommentar
..Bjørnar.. Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Detta var greier.. 1 stk überlatterlig "turbo"-fløyte selges dritbillig! Senker bilens effekt med opptil 20% (antatt effektreduksjon, høyere/lavere reduksjon kan forekomme)! Lite brukt, men godt sota pga all eksosen den blokkerer. Brukt 2 timer på en 1,5 Lada Samara 5 Speed. Ladaen fløyta(!) rundt på grustaket helt til den rulla. Fløyta er DIGER så ingen garantier for at du ikke skroter bilen som følge av at du stapper potta full av skrapmetall. PS! Det er kulere å stå med hue opp av takluka og skrike "vrooooom, psssssj". Det er faktisk kulere å drite på gata i full offentlighet enn det er å kjøre rundt på veien med ei slik fløyte. Lenke til kommentar
MostlyLurkin' Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Latterlig! Kjøp deg turbobil hvis du absolutt vil ha turbolyd! Lenke til kommentar
kjaks Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Detta var greier.. 1 stk überlatterlig "turbo"-fløyte selges dritbillig! Senker bilens effekt med opptil 20% (antatt effektreduksjon, høyere/lavere reduksjon kan forekomme)! Lite brukt, men godt sota pga all eksosen den blokkerer. Brukt 2 timer på en 1,5 Lada Samara 5 Speed. Ladaen fløyta(!) rundt på grustaket helt til den rulla. Fløyta er DIGER så ingen garantier for at du ikke skroter bilen som følge av at du stapper potta full av skrapmetall. PS! Det er kulere å stå med hue opp av takluka og skrike "vrooooom, psssssj". Det er faktisk kulere å drite på gata i full offentlighet enn det er å kjøre rundt på veien med ei slik fløyte. 6155028[/snapback] hahaha.. Lenke til kommentar
craven Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 pfff... Skal man ha noe bør det være en ekte turbo... Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Latterlig! Kjøp deg turbobil hvis du absolutt vil ha turbolyd! 6169402[/snapback] Av en eller annen merkelig grunn får du "turbo bil" til å høres veldig billig ut. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Latterlig! Kjøp deg turbobil hvis du absolutt vil ha turbolyd! 6169402[/snapback] Av en eller annen merkelig grunn får du "turbo bil" til å høres veldig billig ut. 6173784[/snapback] Ja. Og hvis du ikke har råd til turbobil, kan du bare kjøpe en lastebil..er ikke verre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå