Big_JT Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Kjøpte nye deler til pc som ble montert for lit over en uke siden. Maskinen er en AMD 64 3700+ på et ASUS A8N-E. Skjermkortet er et PoV 3600 GT. Nyinstalert Windows XP 64bit. Oppdatert BIOS, oppdaterte drivere til HK og skjermkort. Problemet er at maskinen låser seg i spill. Prøvde først med WoW, (Som er grunnen til at jeg bygget ny maskin.) Vist maskinen har stått av en stund, og er kald, kan jeg spille i ca 1 min før maskinen fryser. Etter reboot fryser maskinen etter kun et par sekunder. Kjørt 3dmark 05 i loop i en dag uten at det samme skjedde. Instalerte derfor Unreal 2 som gir samme feil som WoW. Snakket med datakjeden som jeg kjøpte delene av, og de mente 300W strømforsyning var for liten. Oppgraderte til 400, og har fortsatt samme feil. Nå har de (datakjeden) hatt maskinen i en uke, og konkluderer med at det er noe i software. (De mente først at Win XP 64 og WoW ikke gikk, men det spiller jeg allerede på med en annen maskin.) Skal prøve å instalere WinXP igjen i kveld, og se om feilen fortsatt er der, tror jeg også skal prøve med Ubuntu. Skal selvsagt komme med oppdateringer ettervært som dette går fremover. Men det jeg lurer på er om noen av dere der ute har vært borte i noe lignende. Og har noen lure tips. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå