Znoken Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Lurer på om det er noen som har en viss peil på ca pris for og bytte hjullager foran på en Golf III 1994 modell, 2,0 GL St.vogn...Har dessverre heller ikke peil på bil så jeg får ikke gjort det selv-..... Takker på forhånd Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Lurer på om det er noen som har en viss peil på ca pris for og bytte hjullager foran på en Golf III 1994 modell, 2,0 GL St.vogn...Har dessverre heller ikke peil på bil så jeg får ikke gjort det selv-..... Takker på forhånd 6061958[/snapback] Ser for meg maks to verkstedtimer pluss deler....maks 2000,- kanskje? Lenke til kommentar
gaardern Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 2 timer er absolutt maks, en mekaniker med respekt for seg selv bør ikke bruke lange tida på det. Hjulvinne og lager-avdrager er vel det eneste som skal til omtrent Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 2 timer er absolutt maks, en mekaniker med respekt for seg selv bør ikke bruke lange tida på det. Hjulvinne og lager-avdrager er vel det eneste som skal til omtrent 6066288[/snapback] Jepp, er veldig enig, men det er ikke alle mekanikere som har respekt for seg selv. Lenke til kommentar
staf Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Låner tråden litt om det er greit. Hvor lang tid tar det å bytte Bærekule forran og hva vil prisen på dette komme på?(på verksted) Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Låner tråden litt om det er greit. Hvor lang tid tar det å bytte Bærekule forran og hva vil prisen på dette komme på?(på verksted) 6066558[/snapback] Hvilken bil? Jeg skifta nedre bærekule på en Saab 99 på ca 30 minutter.... Lenke til kommentar
staf Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 (endret) På en MB 190. Skal skifte selv men kjekt å vite hva verksteder tar for sånt Endret 9. mai 2006 av staf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå