Gå til innhold

Beste bilspill som er ute og kjører

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Personlig likte jeg Most Wanted av av de tre siste i NFS serien. Men må si at jeg savner noen ganger de tidligere NFS som startet hele rulla :D Hot Pursuit var bare helt konge. Spesielt med alle de eksotiske bilene som de hadde tatt med.

Lenke til kommentar

NFS Underground var det første som kom for hmmm 4-5 år side. Så dukket NFS Underground2 bare 1-1 1/2 år etterpå. Siste tre på Underground stammen er Most wanted. Og likte det best av dem alle, siden du nå også har purken på hjul. De kan være veldig plagsomme til tider. Særlig hvis du har fått en level 6 wanted level. Da setter de inn omtrent allt som kan krype og fly. HEHEHE :cool:

Lenke til kommentar

Nei ikke i det hele tatt!

Selv så likte jeg NFSU2 MYE bedre enn Most Wanted. Men så er jeg glad i å kunne kjøpe oppgraderinger også da, ikke bare nye biler.

Og den forbanna cath-up funksjonen i MW ødela hele spillegleden min, akkurat som med oblivion og level-måten de har valgt... </rant>

Lenke til kommentar

Jeg liker MW bedre enn 2-eren av NFS: U. I NFS: U2, måtte man kjøre til butikkene der man skulle kjøpe deler, og man fikk ikke noen fartsfølelse (det så ut som om man kjørte i 50, når man kjørte i 150).

De fleste gode bilspillene er på konsoll, men Juiced er et bra bilspill på PC, der man kan style og trimme biler. Der slipper man å kjøre til butikkene der styling selges, og man kan også kjøre Pink Slips.

Endret av superseven
Lenke til kommentar

Man har jo også Crashday som er relativt nytt..

Her har man litt andre typer oppdrag.

Man har løp der man har våpen og skal skyte og krasje i stykker hverandre (litt som i Destruction Derby) pluss at man har "stunt-løp" der man kjører på ramper o.l. og får poeng.

Demoen og mer info finner du her

Lenke til kommentar
Need For Speed: Porsche Challange-> I say no more :wee:

6065109[/snapback]

Det har eg runnet mange ganger. Det er alltid like bra!

Man har løp der man har våpen og skal skyte og krasje i stykker hverandre (litt som i Destruction Derby) pluss at man har "stunt-løp" der man kjører på ramper o.l. og får poeng.

6065337[/snapback]

Det må eg sjekke!

Lenke til kommentar

6065337[/snapback]

Personlig synes jeg Crashday er ELLENDIG. Nesten som et dårlig forsjøk på å ta opp Carmageddon serien.

Styringen er jo, TRAGISK. Man kan faktisk styre bilen i lufta haha.

Det med stunt løp, hopp høyest å få mest poeng. Du kan gjøre spektakulere ting å ikke få mye for det.

Våpensystemet er patetisk, det samme er AIen på andre bilene.

Jeg får ikke sagt nokk negativt om Crashday :p Bra noen liker det da men.

EDIT: Synes 4X4 Evolution er ganske spennende, det er gammelt men gøy.

Endret av Neppe
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...