Tha sims Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Trenger en trådløs router. Har fra før et thomson one touch modem fra telenor (typen UTEN router innebygd). Siden det er telenor må jeg ha passord og brukernavn for å koble opp. Har dere noen gode trådløse routere å anbefale? Trenger ikke lang rekkevidde, men jeg trenger en stabil router. Lenke til kommentar
Be__bad Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 har en 3com office connect, funker fint med telenor linje! Lenke til kommentar
Tha sims Skrevet 8. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2006 Takk for anbefaling. Er det noen andre som har noen de vil anbefale? Lenke til kommentar
02tom Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Jeg vil anbefale denne her http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=304347 , har selv hatt den i snart 2 år uten problemer. Den er stabil + at 3com er lett å sette opp! Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Linksys WRT54GL er en bra router til 500kr. https://prisguiden.no/fritekst_sok....gl&search=S%F8k Den støtter tredjeparts firmware og er stabil. Lenke til kommentar
hov55 Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Hva med en Jensen air link har den selv på jobben og i følge din side så har den et stabilt signal eneste er vel at den koster 800 har 3com ruter selv hjemme men denne har et ustabilt signal selv med 3com pc card http://www.dinside.no/data/maskinvare/nett.../art277314.html Lenke til kommentar
02tom Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Hva med en Jensen air link har den selv på jobben og i følge din side så har den et stabilt signal eneste er vel at den koster 800 har 3com ruter selv hjemme men denne har et ustabilt signal selv med 3com pc card http://www.dinside.no/data/maskinvare/nett.../art277314.html 6063295[/snapback] Har du oppdatert til den nyeste firmwiren på den da? Vet om folk som har gjort det og fått bukt med problemene. Selv hadde jeg ikke problemer hverken før eller etter firmwire oppdatering Lenke til kommentar
hov55 Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Hva med en Jensen air link har den selv på jobben og i følge din side så har den et stabilt signal eneste er vel at den koster 800 har 3com ruter selv hjemme men denne har et ustabilt signal selv med 3com pc card http://www.dinside.no/data/maskinvare/nett.../art277314.html 6063295[/snapback] Har du oppdatert til den nyeste firmwiren på den da? Vet om folk som har gjort det og fått bukt med problemene. Selv hadde jeg ikke problemer hverken før eller etter firmwire oppdatering 6063442[/snapback] ja jeg har den nyeste versonen hjalp en del men er forsatt litt buggy ellers så er jeg fornøyd med den hat den i 2-3 år og aldrig sviktet eller hengt seg opp Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Jeg har en D-Link 624+. Har ALLDRI hatt problemer med den og den funker kjempe bra. Jeg ser at andre har hatt problemer med denne routeren men det gjelder heldigvis ikke meg. Lenke til kommentar
Tha sims Skrevet 8. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2006 (endret) Hva er forskjellen mellom Linksys WRT54GL og WRT54G ? Endret 8. mai 2006 av Tha sims Lenke til kommentar
danfuruvarp Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Jeg vil anbefale Jensen sine routere har en selv, utrolig nok vært dønn solid i 2 år nå og den kosta tross alt bare 600 kroner da. Jeg har da en 11 mb hastighet, du bør nok ha raskere enn det, vil jeg anbefale. Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 (endret) Hva er forskjellen mellom Linksys WRT54GL og WRT54G ? 6064546[/snapback] WRT54G bruker ikke Linux, mens WRT54GL gjør det. Dessuten har WRT54G'en bare 4 mb minne, mens WRT54GL har 16 mb. Min anbefaling av trådløs router, går uten tvil til Linksys WRT54GL! Den er den beste routeren som finnes til en pris til under 1000,- kr. Trådløsbiten er dønn stabil! Den er enkel og sette opp, og man kan bruke tredjeparts firmware, noe som betyr uante muligheter som shell, SSH, sendestyrke til 251 mW ++ Om man går for en WRT54GL, kommer man ikke til å angre! Har du problemer med å sette opp, kan du bare kontakte meg, så skal jeg hjelpe deg så godt jeg kan! Endret 8. mai 2006 av MrGlenn Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 (endret) Hva er forskjellen mellom Linksys WRT54GL og WRT54G ? 6064546[/snapback] WRT54G bruker ikke Linux, mens WRT54GL gjør det. Dessuten har WRT54G'en bare 4 mb minne, mens WRT54GL har 16 mb. Min anbefaling av trådløs router, går uten tvil til Linksys WRT54GL! Den er den beste routeren som finnes til en pris til under 1000,- kr. Trådløsbiten er dønn stabil! Den er enkel og sette opp, og man kan bruke tredjeparts firmware, noe som betyr uante muligheter som shell, SSH, sendestyrke til 251 mW ++ Om man går for en WRT54GL, kommer man ikke til å angre! Har du problemer med å sette opp, kan du bare kontakte meg, så skal jeg hjelpe deg så godt jeg kan! 6064685[/snapback] Hva har minnet på routeren å si? Og er det en fordel at den bruker Linux? Jeg skal kjøpe en av dem, men må vente til den 26. må å bestille hvis jeg skal ha WRT54GL. Jeg skal ikke bruke den trådløse mye, men skal ha den i tilfelle noen trenger den. Jeg skal bruke routeren mest til å ha internett på Pc'en og 360, samt noen enheter som kommer til huset innemellom. Er det noe vits for meg å kjøpe WRT54GL eller går det vel så fint med WRT54G også? MVH Martin-sama Endret 8. mai 2006 av Martin-sama Lenke til kommentar
Tha sims Skrevet 8. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2006 Da er en WRT54GL bestillt hos netshop. Takk for hjelpa folkens Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Minnet på routeren har litt å si. Har hørt at WRT54G v5 (Den nyeste, som selges nå), har problemer med ustabilitet. Dette kan jo selvfølgelig være fiksa nå, men ville uansett gå for en WRT54GL. Tha sims: Godt kjøp! Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Da er den bestilt fra Netshop her også, har nok av penger, 100-150 kroner spiller egnetlig ikke så mye rolle her nå.. Så da stoler jeg på MrGlenn og håper at routeren fungerer! Takk for tipset! Lenke til kommentar
Tha sims Skrevet 8. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2006 Da er den bestilt fra Netshop her også, har nok av penger, 100-150 kroner spiller egnetlig ikke så mye rolle her nå.. Så da stoler jeg på MrGlenn og håper at routeren fungerer! Takk for tipset! 6066137[/snapback] Hehe. Stoler vel på MRGlenn. Hvis produktet er dårlig blir det dobbelt opp med bitch slapps? En runde fra meg, og en runde fra deg Martin-sama? Hehe, neida Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Hehe. Stoler vel på MRGlenn. Hvis produktet er dårlig blir det dobbelt opp med bitch slapps? En runde fra meg, og en runde fra deg Martin-sama? Hehe, neida 6066211[/snapback] Hehe! Ok, jeg er med! Be prepared Mrglenn! MVH Martin-sama Lenke til kommentar
prarne Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Har bare lyst til å komme med et spørsmål her i samme gata: Hvilken er den beste routeren med mulighet for å koble til printer?? Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Hehe. Stoler vel på MRGlenn. Hvis produktet er dårlig blir det dobbelt opp med bitch slapps? En runde fra meg, og en runde fra deg Martin-sama? Hehe, neida 6066211[/snapback] Hehe! Ok, jeg er med! Be prepared Mrglenn! MVH Martin-sama 6067665[/snapback] Hehe, dere kommer til å bli fornøyd! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå