xorxa Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Hei jeg har nå 2 dager på meg å skrive et fordrag om pc som jeg skal framføre kun for læreren. Og det skal vare i 10 min Siden det er veldig mange her på forumet som har greie på pc så lurte jeg på om det var noen som kanskje hadde lyst til å skrive et kort manus til meg. Tar også gjerne imot ideer som jeg kan bruke? Lenke til kommentar
Torsph Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Tror du må være litt mer direkte enn det du skriver.. skal du ha om: hele pcen, harddisk, cpu, ram osv osv.. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 (endret) Jo sant. Skal det handle om IBM-kompatible PC'ers historie, eller skal foredraget omhandle tekniske aspekter ved dagens PCer? Eller datamaskiner i sin helhet? Forøvrig bør du gjøre leksa di sjøl. Endret 8. mai 2006 av Smirnoff Lenke til kommentar
xorxa Skrevet 8. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2006 Foredraget skal handle om dagens pc, og hva de brukes til. Jobb skole gaming osv. det skal også handle litt om historien til pc'n generelt. Men også litt om HW, Cpu, ram, hk.... osv :!: Lenke til kommentar
fflex Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Kan du ikke nevne litt om hvordan pcer ble brukt før i forhold til i dag? Med tanke på mp3, filmer osv. Lenke til kommentar
xorxa Skrevet 11. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2006 kom igjen folks jeg trenger ideer her.. har fått utsettelse av læreren siden jeg driver å flytter =D er det ikke noen som har lyst til å skrive for meg da?? det hadde vært koselig da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå