hallla skjer a? Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Hva burde jeg se på calibrar når jeg skal kjøpe den? hvilken type calibra er den med mest trøkk i uten triming? svar helst de som kan litt om dette Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Det er vel mye rust på Calibra, kompis av meg gjorde ikke annet enn å fjerne rust på sin. Den sprekeste er vel 2,0 liter med turbo originalt. Yter vel rundt 204 hk, tror jeg. Lenke til kommentar
espkul Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Det er møkka turbo... veeeeldig dårlig rykte Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 (endret) Calibra er vel noe man burde styre unna ? så sant den ungdomskjørt.. Endret 9. mai 2006 av espennyh Lenke til kommentar
Raimop Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Hva burde jeg se på calibrar når jeg skal kjøpe den? hvilken type calibra er den med mest trøkk i uten triming? svar helst de som kan litt om dette 6061523[/snapback] Fordelingskasser på 4x4 versjoner er et svakt punkt og rust. Registerreim bør være byttet, og ofte vil disse bilene være rimelig hardt kjørt. Sørg for få tatt tilstandsrapport eller få bilkyndige kjentfolk til å se på bilen. Mvh RAimo Lenke til kommentar
frakk2000 Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Dette var vel strengt tatt en ungdomsbil rett fra den kom fra fabrikken Vanskelig å sjekke aksler osv, men regner med du merker litt på løen clutch og ruglete girkasse? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå