cmi Skrevet 10. mai 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. mai 2006 Skjekket litt rundt og kom fram til en butikk, som hadde en pakke: Kurs A (lærer og bruke kameraet) og et gratis år med rensing og vedlikehold på kameraet Lenke til kommentar
gwh Skrevet 10. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2006 Mao, Interfoto, godt valg :-) Lenke til kommentar
Teleskopos Skrevet 10. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2006 Hallo!Det jeg lurer på er om dette lønner seg og kjøpe i Norge, eller utlandet (usa/kina etc) og hvilken nettsteder som er seriøse, mye penger og vil ikke bli lurt! For all del, kjøp i Norge og få norsk garanti og norsk sikkerhet. Lenke til kommentar
cmi Skrevet 10. mai 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. mai 2006 Interfoto het den igjen ja , ja hørt med en sykt god naturfotograf i norge og han råda meg til den butikken Lenke til kommentar
gwh Skrevet 12. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2006 Siden jeg er så flink til å gjette, den sykt gode naturfotografen heter ikke Rørslett vel? Lenke til kommentar
cmi Skrevet 12. mai 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. mai 2006 Nei det gjør han ikke, han heter Arne Nævra Lenke til kommentar
Slettet konto Skrevet 12. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2006 Godt valg. Du er i de aller beste hender, lykke til med din D200. Lenke til kommentar
cmi Skrevet 13. mai 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. mai 2006 Ja regner med det, hørt mye fint om dem, takker! gleder meg som en liten unge som skal få ny sykkel Lenke til kommentar
cmi Skrevet 18. mai 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. mai 2006 (endret) Nå er D200 inne ble skuffet på en positiv måte, det blir mange timer lesing av manual Det kommer seg, for og si et sammendrag av forskjellen mellom D50 og D200 i noen få ord: D200 rocker D50 Det simpeltent eier, holder i allefall massevis for en 17 år gammal foto frelst dude Nå blir det macro linse på D50 og andre små linser også blir det 300mm+ på D200, tror folk vil kikke når jeg kommer med kikkert og kameraer til 20,000++ kroner rundt nakken. Takker da for gode råd og veiledning som fikk meg til og bli raka fant fram til den 10. juni Endret 18. mai 2006 av cmi Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 18. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2006 Grattis så masse med ny D200 Hvorfor ble du litt skuffet? Skjønte ikke helt den biten. Lenke til kommentar
cmi Skrevet 18. mai 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. mai 2006 Positivt skuffet ble jeg, trodde ikke det var så heftig avansert Lenke til kommentar
Eivind_bh Skrevet 18. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2006 Jeg er inne i en slags lignende situasjon. Undertegnede skal studere i Australia neste år, så jeg lurer på om jeg skal investere i noe utstyr der (deriblant eventuelt D200). Der slipper jeg moms, og hvis jeg bestiller fra bhphotovideo.com fra USA, så sparer jeg jo en del. Siden jeg skal være der et år, lurer jeg på om jeg faktisk kjøper det der når jeg kommer ned. Ville dette vært en god løsning, eller hva sier dere? Har lest tidligere poster om reklamasjonsrett og alt det der, men så er jo bhphotovideo en seriøs aktør og vil vel ikke forsvinne med det første? Lenke til kommentar
ovrebekk Skrevet 18. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2006 Misunnelig!! Gratulerer med nytt kamera. Sugen på et selv men pengene strekker ikke helt til for øyeblikket Post gjerne noen bilder hvis du får tatt noen testskudd Lenke til kommentar
cmi Skrevet 19. mai 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. mai 2006 Misunnelig!! Gratulerer med nytt kamera. Sugen på et selv men pengene strekker ikke helt til for øyeblikket Post gjerne noen bilder hvis du får tatt noen testskudd 6130844[/snapback] Takker, Ja er misunnelig på meg selv for tida , om været holder kommer det nok noen bilder etter helga, ferie på fjellet!! Lenke til kommentar
ragamuffin Skrevet 19. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2006 Misunnelig!! Gratulerer med nytt kamera. Sugen på et selv men pengene strekker ikke helt til for øyeblikket Post gjerne noen bilder hvis du får tatt noen testskudd 6130844[/snapback] Takker, Ja er misunnelig på meg selv for tida , om været holder kommer det nok noen bilder etter helga, ferie på fjellet!! 6132110[/snapback] Ja gjerne post noen bilder tatt med D50 og noen av av samme motiv tatt med D200 slik at vi får se om forskjellen er verd 10.000. Evt om du har blitt noen bedre fotgraf med D200 mellom hendene. ;) Lenke til kommentar
cmi Skrevet 19. mai 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. mai 2006 Skal jeg gjøre bare håpe på oppholdsvær, ser ut til og bli det, fint nå i allefall Wish me good luck Lenke til kommentar
CWalken Skrevet 19. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2006 Ja gjerne post noen bilder tatt med D50 og noen av av samme motiv tatt med D200 slik at vi får se om forskjellen er verd 10.000. Evt om du har blitt noen bedre fotgraf med D200 mellom hendene. ;) 6132243[/snapback] Hehe. Men det er faktisk et godt hopp fra D50/D70 til D200 når det gjelder hvor enkelt det er å bruke under vanskelige eller krevende forhold, som konserter og sport. D200 har større søker, nok fokuspunkt til at det faktisk er nytte i dem, raskere og sikrere autofokus, ISO3200, kortere "mirror black out" og raskere seriefunksjon. De to siste sammen med autofokusen gjør det enklere å treffe akkurat det riktige øyeblikket. Ikke nødvendigvis med 5 fps i 5 sekunder sammenhengende, men med 2-3 kjappe bilder akkurat når det gjelder. Så selv om det blir vanskelig å se forskjell på en AB-sammenligning med mindre det er store forstørrelser, så er det ikke utenkelig at du klarere å fange Øyeblikket med D200 og ikke med lillebrødrene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå