Andrivio Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 jepp. da står det mellom to biler her. Honda Accord 94/95 mod og en Audi a4 1.8 96mod noen som kan gjør valget lettere her med å komme med synspunkter, negative og positive ting om bilene osv. helst ikke kom med at dere velger honda fordi den er kul bare. vil ha en begrunnelse =) For de som vil se hvordan bilene ser ut: HONDA og AUDI takker på forhånd. Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Begge bilene er veldig drift sikre. Motoren i en honda går og går.. og enda litt til. Veldig drift sikre bil hondan. Men den sliter med rust. Iallefall de eldre typene. Vet ikke hvordan det er med de nye. Dette var mitt innspill kommer ikke på noe om audien Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Personlig ville jeg valgt Accorden uten å nøle av disse to. Syns ikke 1,8 literen til VAG uten turbo er all verden, pluss at det er en kjentsak at A4 og VW konsernet ikke akkurat har lært seg å lage forstillinger som henger sammen skikkelig. Så jeg er ikke enig med han over her når han klassifiserer A4 som en veldig driftssikker bil. Honda derimot er i mine øyne den japanske bilprodusenten som lager de mest "europeiske" bilene når det gjelder kvalitetsfølelse i interiøret, og helt klart en av mine favoritter fra den kanten. Vurderer selv å skaffe meg en 2000-modell Accord nå, så sånn sett stoler jeg veldig på Honda. For noen litt mindre flåsete kommentarer kan du jo lese litt her: http://www.bilnorge.no/vis_artikkel.php3?aid=19479 http://www.motor.no/templates/vis.cfm?kat_id=4 http://www.dinside.no/motor/bil/diverse/bruktbil/ Lenke til kommentar
Andrivio Skrevet 8. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2006 takker for innspill hittil.. heller mer og mer over på Honda nå... Lenke til kommentar
Jon@s Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Jepp, hondaen virker fin. Er fristet til å velge en accord 94/95/96 mod når jeg skal ha bil til høsten, men er litt usikker på om setene er særlig komfortable. For min del står det mellom accord og en carisma gdi. Carismaen er jo litt nyere, har gode seter og lavt forbruk, men er hakket mer kjedelig syns jeg... Når det gjelder A4 vs. accord ville jeg nok valgt accord da A4 har kommet ganske dårlig ut i diverse bruktbiltester. Lykke til med bilkjøp, det er jo alltid litt nervepirrende. Lenke til kommentar
Andrivio Skrevet 9. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2006 Jepp, hondaen virker fin. Er fristet til å velge en accord 94/95/96 mod når jeg skal ha bil til høsten, men er litt usikker på om setene er særlig komfortable. For min del står det mellom accord og en carisma gdi. Carismaen er jo litt nyere, har gode seter og lavt forbruk, men er hakket mer kjedelig syns jeg... Når det gjelder A4 vs. accord ville jeg nok valgt accord da A4 har kommet ganske dårlig ut i diverse bruktbiltester. Lykke til med bilkjøp, det er jo alltid litt nervepirrende. 6063752[/snapback] takktakk, tror nok jeg går for accorden ja, er vel litt billigere i pris også så da blir det litt mer penger til ekstrautstyr ;D hehe.. men takker for hjelpa til de som har svart Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 (endret) Så dessverre en "pen" utgave for 2 år siden som noen pensjonister kjørte med rust tvers igjennom bakskjermen. Det så nesten komisk ut fordi resten av bilen så så strøkent ut. Endret 9. mai 2006 av Spartan Lenke til kommentar
Andrivio Skrevet 9. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2006 Så dessverre en "pen" utgave for 2 år siden som noen pensjonister kjørte med rust tvers igjennom bakskjermen. Det så nesten komisk ut fordi resten av bilen så så strøkent ut. 6067766[/snapback] ja finnes dessverre en del slike, men man må holde ved like bilen skal den holde seg... Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 (endret) Så dessverre en "pen" utgave for 2 år siden som noen pensjonister kjørte med rust tvers igjennom bakskjermen. Det så nesten komisk ut fordi resten av bilen så så strøkent ut. 6067766[/snapback] Ofte ligger årsaken til slikt et sted mellom seteryggen og rattet.. Farmoren min har en 85-modell Honda Civic som hun kjøpte ny fra fabrikk. På papiret burde den knapt nok være innkjørt med kun 80 000 km på telleren. Men rustbehandling har det vært så som så med og hun har parkert bilen utenfor huset sitt på gressplenen hver eneste dag i 21 år. Du kan jo tenkte deg hvor porøs den bilen er under skallet. Endret 11. mai 2006 av walter_melon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå