Skarstard Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Sitat 6. Drikker ikke kaffe. Verken kald eller varm. Det smaker jævlig. Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Ikke kald, men prøver å lære meg å drikke varm.. Men de første gangene smaker det helt jævli.. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 2. drikker den, men da drikker jeg opp resten før den blir iskald. altså bælmer i meg resten Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 1. Du spytter ut kaffen tilbake i kaffekoppen. Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 4. Du tar en slurk og innser at du må ha påfyll, uten å helle ut restene av forrige forsyning eller så gir jeg blaffen og lar den ligge der og råtne noen dager før jeg tar en opprydning på datapulten =) Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 (endret) Jeg tar meg en kopp kaffe i ny og ne, og da drikker jeg den helst varm. Men kald kaffe med lakris smaker faktisk godt. Endret 8. mai 2006 av Rune_F Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå