Zozzy Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 (endret) Hei.. Jeg har en mazda 626 2.0 89 model... Så har jeg en stund nå hatt lyst på mere lyd, da tenker jeg effektanlegg,trimpotte,bla,bla.. Som dere sikkert har skjønt har jeg ikke all verdens peiling på bil, dog jeg kan litt. Har dere noe ideer, linker, anbefalinger? Jeg er ute etter mest mulig lyd for minst mulig penge.. På forhånd takk! Btw: Det må vere lyd som er "lovlig", den grensen er vel på 85db? Kunne denne passet til min mazda? Fant denne også? Jeg var innom på biltema for en veke siden, der jeg skulle ha noen svamper, da var det en selger der som sa at deres "enderør" lagde god lyd? Dere der ute! Stemmer det? Øystein Endret 8. mai 2006 av Zozzy Lenke til kommentar
exs Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 det enkleste alternativet er og kjøpe et sportsfilter.... kan anbefale K&N eller pipercross, da får du endel dypere og grommere lyd Lenke til kommentar
Clerion Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Den siste blå dingsen, hva er det egntlig? Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Det er ei fløyte som lager "turbo lyd" personlig synes jeg det det er bedre å sette på konfilter og ei ny bakpotte, "turbo-fløyte" i eksosen er harry. Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Jeg spør her, gidder ikke å lage ny tråd. Effektanlegg, det monteres i motoren eller rundt eksosanlegget? (Jaja, er noob innen dette) Lenke til kommentar
otis Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Til trådstarter; Kjøp deg heller simons effektanlegg, meget billig til Mazda og gir en meget pen lyd som absolutt ikke bråker for mye. Koster ca. 3000 kr. Til krizkriz; Effektanlegg er eksos anlegg som du erstatter med det originale eksosanlegget. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå