audio Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 Har fått et problem: Har vanskeligheter med å starte min PC, Det hele begynte med at PC'1 slo seg plutselig av, både i windows og i BIOS (Abit kt7 RAID) Byttet strømforsyning, har fortsatt startproblemer, men virker når jeg først har fått startet maskina..... Hva er galt??? Er det hovedkortet som holder på å ryke??? Terje Watterud [email protected] Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 audio Det kan være så mye. Det første du kan prøve er å oppgradere bios'en og win + alle programmene dine. Men du kan og ha komponente som er dårlige, Det eneste du kan gjøre er å prøve deg frem. Prøve ett annet skjermkort,ram, osv. Lenke til kommentar
AMD-King Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 Har hatt Abit KT7A. Det var mye stabilitets problemer, men når jeg oppgraderte BIOS så fikk jeg stabilitet til tusen! Merket også en gang at systemet fryste av og til sånn plutselig. sørg for at CPU får det som trengs av kjøling! Sjekk at CPU vifta går fint, se om det er GOOP på. Noe som også er mulig er at minne er skadet. Visst du bare har en minne brikke kan du låne en annen og teste. Visst du har flere kan du teste en og en brikke og se hva som skjer. Det er bittert når slikt skjer! Lenke til kommentar
audio Skrevet 4. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2002 Har hatt maskina lenge, og det har vært superstabilt helt den bare slo seg av under en lydjobb jeg hadde. (Audioworkstation PC). Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 Prøv med andre komponenter hvis det er mulig. Kan hende hovedkortet, CPU, RAM o.l ikke funker som det skal. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå