TrondT Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Hallo. Lyden på pspen er dramatisk lav! Finnes det måter å oppgradere den på slik at jeg får høyere lyd på no måte? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 øretelefoner... Lenke til kommentar
TrondT Skrevet 8. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2006 like dårlig lyd der du... Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Vel, noen sier at hvis du skrur opp pspen og tar vekk de gummiproppene foran høytalerne får du MYE høyere lyd. Også bare tar sånne filtbeskyttere til øretelefoner og klipper til og limer foran hullene inni(hindre støv). Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 like dårlig lyd der du... 6062111[/snapback] De øreproppene som følger med har en DB-sperre, noe vanlige ørepropper ikke har. Kjøp noen andre hvis du ikke liker lyden på proppene, ellers kan du gjøre det Bundy sa. Hvis det er lyden på høytalerne du ikke liker. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 (endret) Ah ja, de som følger med glemte jeg og si suger med pspen. Men hvis du skal åpne den, vær veeldig(!!) forsiktig med og ikke få støv eller fingeravtrykk på skjermen. EDIT: og bruk et #000 skrujern. IKKE #00 Da stripper du skruene, og da får du aldri åpna pspen. Endret 8. mai 2006 av Bundy Lenke til kommentar
-ELK- Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Det blir ikke noe høy lyd med øretelefoner eller hedsett heller. Bruker koss porta pro, som leverer jævlig høy lyd på mp3spiller. Det må da gå an å få lyden til å bli høyere? Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Men blir det ikke litt dumt å måtte modde maskina si fordi lyden ikke er høy nok? Sikkert en mandagsutgave du har fått her (mangelfull) Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Det blir ikke noe høy lyd med øretelefoner eller hedsett heller. Bruker koss porta pro, som leverer jævlig høy lyd på mp3spiller. Det må da gå an å få lyden til å bli høyere? 6067961[/snapback] Da er det nok headsettet ditt som er tungdrevet, bruker selv Ultimate Ears super.fi 5 Pro som er ørepropper. Å jeg drar ut jævlig høy lyd! Lenke til kommentar
Itw Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Bytt ut de orginale øreproppene, da blir lyden knall:) Bruker selv Sporta Pro fra Koss og de gir høy lyd;) Lenke til kommentar
Gargarath Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Du har skrudd lyden helt opp med + og -? Lenke til kommentar
TrondT Skrevet 18. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2006 Du har skrudd lyden helt opp med + og -? 6075736[/snapback] Hehe jaja.. Skal prøve med andre hørepropper jeg. Takk for svar;) Lenke til kommentar
redsword Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 jeg driver å skrur opp psp'n min nå... men jeg får problemer med lokket der du setter i UMD'er... hva gjør jeg får å ikke ødelegge? :S Lenke til kommentar
Itw Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Kansje denne guiden kan være til hjelp? Mvh ITW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå