SiraX Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 har problemer med gta3 + mafia. begge spillene låser seg etter et par minutter. Hva kan være galt? OS: win2k Skjermkort: GW GF4 ti4600 CPU: Athlon 1,4 GHz Lenke til kommentar
Sl@ffen Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 Har du bra kjøling? Når formaterte du sist? Lenke til kommentar
SiraX Skrevet 4. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2002 Nettopp lagt inn win2k. har taisol-vifte. husker ikke hvilken type. trenger jeg ny vifte til CPU`en eller til kabinettet? noe annet som kan være galt? Lenke til kommentar
Knerten Skrevet 6. oktober 2002 Del Skrevet 6. oktober 2002 Jeg hadde samme problem som deg med en del andre spill, men også mafia. Det kom av at jeg ikke avinstallerte den gamle skjermkortdriveren før jeg installerte den nye til det nye skjermkortet. Avinstallerte den gamle og installerte den nye på nytt, fungerte med en gang. Så du hadde nytt skjermkort, så jeg tenkte kanskje du hadde det samme problemet. Jeg har ASUS V8440 Ti 4400... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå