Tillern Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 Hei, har en Fuji-SIemens og av en eller annen merkelig grunn får jeg en utrolig feedback i høytaleren mine, men kun når jeg bruker de innebygde høytalerene. Har løst det med å skruv av mikrofonen. Med er det noen som veit hva som egentlig er feil? Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 hvorfor skal du bruke de høyttalerne ? ... de er jo helt tragiske, kjøp deg noen desktop/- andre høyytalere gutt! :razz: Lenke til kommentar
Slonken Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 feedback får du når om tex mikrofonen er aktivert i windows og høyttallerne er plassert nærme mikrofonen og plukker opp lyden fra de. riktig som du har gjort å deaktivere mikrofonen. et ikke ukjent problem med bærbare dette her. Lenke til kommentar
Freeload Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 Tror forrige poster sa det du trengte å vite. Virker som om du må disable mikrofon eller record monitor i volumkontrollen, altså under Volume Control -> Properties: - "Playback" Her bør du ha mutet mikrofon og evt. recording monitor (hvis det finnes) - "Recording" Sjekk at det ikke står på "Monitor" under advanced tabben på mixeren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå