dymoletratag Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Hva syntes du om dette oppsettet? DFI Lanparty RDX200 ATI Radeon X1900XTX Fortron Source Epsilon 700W Corsair 2x 1024 PC3200 AMD Athlon 64 X2 4800+ Western Digital Caviar 400GB + Diverse vifter og casemods jeg ikke orker å ramse opp Lenke til kommentar
Phalanx Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Heftig det her ja, bare til å sende pm om du vil bestille en til meg også Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 (endret) Denne tråden er feilpostet og passer bedre i "Hjelp jeg skal ha ny pc". Som det står øverst i dette forumet stenges feilpostene her konsekvent, for at man skal få postet i rett kategori. Forøvrig er det egne retningslinjer for emnefelt i den rette kategorien - emnefeltet skal inneholde pris, bruk og annen info. Endret 8. mai 2006 av Alastor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg