Dan Hansen Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 Når jeg kobler til denne switchen "lagger" mus/tastatur og skjermen "skurrer" Noen idèer/tips? [ Denne Melding var redigert av: Dan Hansen på 2002-10-04 20:04 ] Lenke til kommentar
EviLEddiE Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 Jeg har 812-modellen (helt lik 814, men med tilkopling for 2 PCer i stedet for 4) og det funker helt bra hos meg. Du kjøpte tilfeldigvis ikke denne KVM-switchen hos Clas Ohlson..? Skulle tro at det er kablene du bruker som enten er av dårlig kvalitet eller har dårlig kontakt. Jeg bruker kabler som også er kjøpt hos Claser'n. Hvis kabelbytte ikke hjelper, ta KVMen tilbake der du kjøpte den og be om en ny. Lenke til kommentar
Dan Hansen Skrevet 4. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2002 Joda - kjøpt hos Clas Ohlson - kablene også ... Tror du det hjelper med ekstern strømforsyning? ::Dan Lenke til kommentar
EviLEddiE Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 Ja, jeg mener det. Særlig hvis du benytter deg av alle tilkoplingene (4 PCer tilkoplet) - da kan strømforsyningen fra PCens PS/2-porter bli for svak til å drive det hele. KVM'en går på 9V, så det burde gå greit å benytte en batterieliminator som kan gi 9V ut. Det hører med at jeg ikke bruker ekstern strømforsyning på min KVM, men så har jeg bare 2-portsmodellen. [ Denne Melding var redigert av: EviLEddiE på 2002-10-04 13:31 ] Lenke til kommentar
Dan Hansen Skrevet 4. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2002 Nå har jeg vært å byttet switchen til en annen, men feilen er der fortsatt. Sålangt har jeg prøvd to identiske switcher på fire forskjellige datamaskiner, to forskjellige skjermer og tastaturer/mus men de "lagger" like mye ... Spøker det her eller ...? Lenke til kommentar
Zafar Iqbal Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 er det den digitale switchen Clas Ohlson selger eller? Har også et lignende problem bytt switchen uten at det hjalp. problemet mitt ligger i at musa ikke fungerer gjennom switchen hadde en analog switsh så må driver og switche to steder tar gjerne forslag på hva som kan løse det problemet. Litt kjipt å måtte switche to steder. Lenke til kommentar
Dan Hansen Skrevet 4. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2002 Jeg bestiller opp en litt mer "proff" på mandag - hvis den er ok kan jeg sende deg en pm hvis du vil ... Lenke til kommentar
Zafar Iqbal Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 Dan Hansen lurer på om det kan ha noen med at vi kansje bruker gammle mus jeg har en roller mus som jeg har brukt i kansje 3 år. Kjøpte den da den kom som en nyhet til norge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå