Xell Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Heisann Jeg synes nokia oppstart-logo/-melodien som kommer når du slår på mobilen er veldig irriterende. Er det noen som vet hvordan man fjerner eller endrer denne? Eneste innstillingene jeg har funnet er for å endre velkomstmelding. Den står til standard og man kan da velge enten bilde eller tekst i stede, men dette kommer først etter nokia-.melodien er spilt, og endrer altså ingenting. Lenke til kommentar
Oys Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Har desverre ingen løsning annet enn at lyden forsvinner om du har lydløs profil. Ser ingenting på profiler som kan endre oppstarten :/ Lenke til kommentar
Xell Skrevet 9. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2006 oki takker. Dette bekrefter jo at settingene i mobilen er aktive ved det punktet i oppstarten og da burde det gå ann å fikse på en eller annen måte. Utrolig teit av Nokia. Selv M$ lar deg fjerne teite M$-lyder under oppstart Lenke til kommentar
µT. Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 oki takker. Dette bekrefter jo at settingene i mobilen er aktive ved det punktet i oppstarten og da burde det gå ann å fikse på en eller annen måte. Utrolig teit av Nokia. Selv M$ lar deg fjerne teite M$-lyder under oppstart 6067713[/snapback] Man kan slå av oppstartslyden jo. Jeg tror den ligger enten i "profiler" eller "instillinger" (telefoninnstillingene) Finner du "varseltoner" eller noe lignende så velger du "av". Da er lyden vekke.. Lenke til kommentar
Xell Skrevet 9. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2006 alle steder jeg ahr funnet "varseltoner" står disse "av". Finner de bare i profiler. Ingen instillinger for varseltoner i telefoninstillingene. Dette er min første nokia-telefon og alle jeg har pratet med som har hatt mange nokiaer før sier først "ja den kan du fjæne", men alle kommer til kort når de får telefonen i hånda med beskjeden "tusen takk, vis meg" Det er nok en liten forskjell her på klassisk nokia-meny og hvor ting er lagt i symbian. Lenke til kommentar
Pixi Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Det er ikke alle symbian telefonene du kan fjerne denne lyden på, og din tlf er en av de Varseltoner i profiler,er lyder f.eks når du setter på tastelås, har lite batteri, etc. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Finnes det ikke et program som fikser det? Lenke til kommentar
Pixi Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Det kan godt hende det finnes et program for å fjerne den oppstartslyden. Er mye rare/nyttige programmer til Symbiantelefoner. Prøv å søk på google... Kanskje du finner noe. Men er den lyden virkelig så ille at man, må gå så langt, som å lete etter programmer for å fjerne den? Lenke til kommentar
Xell Skrevet 10. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2006 Takker for svar Pixi. Ja den er irriterende men selvsagt er det mest irriterende at Nokia har fratatt meg retten til å fjerne/endre den Lenke til kommentar
µT. Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 alle steder jeg ahr funnet "varseltoner" står disse "av". Finner de bare i profiler. Ingen instillinger for varseltoner i telefoninstillingene. Dette er min første nokia-telefon og alle jeg har pratet med som har hatt mange nokiaer før sier først "ja den kan du fjæne", men alle kommer til kort når de får telefonen i hånda med beskjeden "tusen takk, vis meg" Det er nok en liten forskjell her på klassisk nokia-meny og hvor ting er lagt i symbian. 6068060[/snapback] Jeg har en N3230 og der kan man slå av oppstartslyden med "varseltoner" i profilsettingene. Men i og med at det er en symbiantelefon vi snakker om her, så ville jeg tro at det finnes mange rare ting man kan gjøre for å fjerne lyden. Lenke til kommentar
Pixi Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Takker for svar Pixi. Ja den er irriterende men selvsagt er det mest irriterende at Nokia har fratatt meg retten til å fjerne/endre den 6074735[/snapback] Ja, det burde være mulig å slå den av. På eldre nokiaer gikk det. Men men, sånn er livet:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå