madgringo Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 (endret) Hei, har kjøpt meg denne proteinen ( http://www.proteinfabrikken.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=1772 ). Men jeg får ikke blandet den ordentlig, det blir bare masse klumper i den Selv om jeg gjør akkurat sånn som det står på pakken( riste 10 sek, vente 1 min, også drikke ) så smaker det ganske vondt:P Noen som har den som vet hva jeg kan gjøre for at den skal smake godt? Edit: Håper det var riktig kategori Endret 8. mai 2006 av madgringo Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Bruk en skje først, rør rundt. Så rister du i 10-20 sekunder med en shaker. Nei, det er ingenting å gjøre om du synes det smaker vondt. Lenke til kommentar
kengdal Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Rist lenger, og blad i carbohydrater så smaker den litt bedre. Lenke til kommentar
simes Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Blander du i melk eller vann? Jeg har aldri hatt problemer med klumper i verken PF sin eller andres. Rist lengere for å fjerne klumper og prøv med melk (lett eller H-melk) for bedre smak. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 (endret) Jeg har ikke had dette problemet heller. Bruker en shaker, en skje med pulver og melk. Rister litt (eller, en god del), tenker på syden og gulper møkra ned Endret 8. mai 2006 av Bear^ Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Bruk stavmikser hvis du vil inngå klumper. Bland i melk hvis du ikke vil at det skal smake jævlig. Lenke til kommentar
madgringo Skrevet 8. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2006 Okei, tenker jeg kjøper en shaker, takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå