abene Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Ny ODF-plugin for MS Office Det er utviklet et tredjepartprogram som gjør at Microsoft Office-programmer kan lese dokumenter på det åpne filformatet OpenDocument. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Glimrende! Håper dette programmet blir så vanlig at M$ etter hvert vil velge å støtte det. (Det verste som ville sjedd er om M$ lager neste Office med vilje inkompatibelt med ODF og 3.partsprogrammet) Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Interessant. Det er på tide at M$ ordner opp. BTW: Jeg bruker OpenOffice og angrer ikke. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 (endret) Vel, det hjelper meg avsted i allefall Liker veldig godt OpenOffice sin programvare, dog syntes jeg at det er litt dumt at den norske stavekontrollen er litt dårlig... PS: Jeg må si at jeg hater når folk kaller Microsoft for M$. Det er ikke deres problem at Windows dominerer markedet, det er brukeren sin EDIT: Og efikkan, vi vet at du er anti-Microsoft, men du trenger ikke å si det gang på gang. Personlig føler jeg at det er for mye av det gode Endret 8. mai 2006 av Slettet+56132 Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 EDIT: Og efikkan, vi vet at du er anti-Microsoft, men du trenger ikke å si det gang på gang. Personlig føler jeg at det er for mye av det gode 6062162[/snapback] Det var ikke noe ubegrunnet regelrett Microsoft-kritikk i mitt innlegg. Det er faktisk konkurransehemmende at M$ office ikke støtter OpenDocument. Men så kan det nevnes at å si at jeg er anti-Microsoft er mildt sagt... Lenke til kommentar
Cryovat Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Fantastisk. Håper dette blir fritt tilgjengelig snart. Misliker OpenOffice, og med dette forsvinner eneste grunnen til å ha det installert. Lenke til kommentar
G Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Bra med åpne filformat. Hvis det fungerer godt, så er det en mindre grunn til å lagre i MS Office filformat når en er OpenOffice bruker. Håper det kan plage Office brukerne nok til at Microsoft gidder å implementere ODF inn i Office. OpenOffice.org er et av de bedre programmene som basert på åpen kildekode! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå