franknil Skrevet 4. oktober 2002 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2002 har tenkt å kjøpe Aspire 1406LC P4-2.5 512MB 30GB 15" 8/4/24/8x CD-R, noen som har noen synspunkter? er det en bra maskin?, bråker den mye? osv. Lenke til kommentar
AlexK Skrevet 4. oktober 2002 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2002 Antar at den bråker mye, siden den har desktop-prosessor. Generelt vil jeg anbefale å kjøpe laptoper fra "business"-seriene til den enkelte leverandør. I Acers tilfelle vil det si TravelMate. Aspire er en billig-/hjemme-PC. Lenke til kommentar
Svein F Skrevet 4. oktober 2002 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2002 Helt enig i dette - og skal en kjøpe bærbar så må en få den fordelen lang batterilevetid og business-seriene gir av kvalitet. Anbefaler deg å holde deg til Acer sin 630-serie. Det er garantert bedre saker. Lenke til kommentar
darkchild Skrevet 4. oktober 2002 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2002 Ville nå gått for Acer sin 634 serie jeg egentlig. Mest for pengene. men, det er jo meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå