Svoosj Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 (endret) Været er jo alltid en fin ting å prate om... I 21- tiden i dag synes jeg at sola gikk ned på en finfin måte. Bildet er tatt fra soveromsvinduet mitt, med D-70 og håndholdt - så "pardon my french". Legger ved to versjoner av bildet. Det første er "as is", bare croppet litt. Det andre gir meg mer følelsen av hvordan det var... edit: det er forøvrig godt at sommeren endelig har kommet... sånn for å snakke litt om været og Endret 8. mai 2006 av Svoosj Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 (endret) Jeg så faktisk på sola i dette tidspunktet siden jeg var ute og grillet. Litt paradoksalt at noe så vakkert vises i en by full av drit. Pene bilder, liker siluetten av objektene (spesielt treet) foran med solmotivet bak. Endret 8. mai 2006 av überGoliath Lenke til kommentar
Superior Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 (endret) Flotte bilder. Solnedgangen i går var nydelig. Sola var rød som en tomat. Jeg tok dessverre ingen bilder, da jeg var opptatt med å spise. Endret 8. mai 2006 av Superior Lenke til kommentar
Svoosj Skrevet 8. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2006 Flotte bilder. Solnedgangen i går var nydelig. Sola var rød som en tomat. Jeg tok dessverre ingen bilder, da jeg var opptatt med å spise. 6063610[/snapback] ser den... sola var lik i dag... men da var jeg ikke i nærheten av kamera... hvis jeg ser tilsvarende tedenser i morgen, så skal jeg prøve å komme meg "litt nærmere" Lenke til kommentar
kak Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Ja, sola var knall rød, men det var også det eneste som var spesielt med dette. Ellers var det ett gørr kjedelig solnedgangsbilde. OG, jeg liker solnedganger. Lenke til kommentar
QBab Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Fælt så negativ du var da kak. Syns det var et vakkert bilde eg. Vakre siluetter som nevnt tildligere. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Lenseflaren kunne godt ha blitt redigert bort..eller? Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 eneste som var bra med dette var at det var skarp sol, eller ingenting spesielt eller bra med det, men stå på ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå