Gå til innhold

Batterigrep til 350D

Gjest Slettet+1234

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+1234

Vurderer nå å gå til innkjøp av Canon BG-E3, men er usikker på hvor det er billigst.

Husket et innlegg her i forumet en gang rundt nyttår om at Japan Photo hadde det på tilbud til 500,- og at de ville fortsette med det. Noen som vet om batterigrepet fortsatt er å få tak i hos dem til den prisen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+1234
Hei!

Så vidt jeg husker, hadde Japan Photo tilbud på BG-E3 til 699,- hele tiden. Jeg kjøpte mitt batterigrep til 350D til denne prisen hos Japan Photo. Lykke til!

6060764[/snapback]

Det gjorde jeg også. Eller rettere sagt. Jeg bestilte dette batterigrepet hos Japan Photo på mandag. Så skulle de sende den med en gang slik jeg fekk det før helja. Men nei.. Det er nå fredag og ingenting er kommet. Så jeg ringde Japan Photo for å finne ut hvor det hadde blitt av pakken.

Etter knappe fem minutters ringing uten å få svar la jeg på.

Ti minutter senere ringde jeg oppigjen i håp om svar, men da var det jaggu opptatt. Og slik var det de neste tre gangene jeg ringde.

Etter en kort lunsj ringte jeg til de igjen, og va fekk jeg endelig svar. Jeg fikk beskjed om at de skulle spore pakken, og de skulle ringe meg oppigjen straks etter. Jeg ventet og ventet. En timestid etter ringte jeg til de igjen. Da hadde de tydligvis glemt det. Så vedkomende som tok telefonen satte meg over til riktig person. Han kunne opplyse om at pakken ikke var sendt !! Så nå har de lovt å sende det jeg hadde bestilt. Så for vi se da om den kommer. Selv om jeg er litt i tvil.....! :mad:

Uansett; takk til dere som engasjerte dere og gav meg pristips! :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...