Zeppelin Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 Jeg har windows Xp og skal sette opp server. Denne kommer ikke ut på listene, og jeg lurer på om det er fordi jeg brannmur i xp (innebygget). Hva skal jeg gjøre for å få det til å virke? Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 så skru av brannmuren og sjekk. Lenke til kommentar
Zeppelin Skrevet 4. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2002 Har gjort det, men det funker ikke. Har bredbånd gjennom switch, kan det ha noe å si? Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-04 13:22, skrev Zeppelin:Har gjort det, men det funker ikke. Har bredbånd gjennom switch, kan det ha noe å si? hvis det er en ruter mellom switch og isp'n er det et problem ja... egentlig ikke problem da, men du må opne opp for datastrøm gjennom ruteren... Lenke til kommentar
Zeppelin Skrevet 4. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2002 Det er ikke router mellom switchen og PCen. Kan noen en bra battlefield server? KOmmer disconect og conection error nesten hele tiden på de fleste serverne. Lenke til kommentar
norway Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 Gi meg en god IP , jeg har ikke kommet over en server med 50 spillere og ping på 60 gjennomsnittlig.... Du som skal lage server til BF1942 , hva er din IP , jeg vill teste....Viss du får den opp.... Lenke til kommentar
Zeppelin Skrevet 7. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2002 Jeg har funnet en Ok serveer, den heter http://www.ychat.com/bf ett eller annet, og tast inn passord gatling. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå