CCola Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Heisann, Skal selge maskinen min nå, og er ikke helt sikker på hvordan man formaterer maskinen. Noen som vet? Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Bare å boote med XP cdn og velge formater. Lenke til kommentar
Fedje Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 (endret) DEt første du gjør er å gå inn i bios og sette first boot device til cd/dvd rom. etter det setter du xp cdn din inn i stasjonen og restarter maskina, på vei i oppstart vil du få spørsmål om du vil boote fra cd, da trykker du en tast. Så er resten egentlig veldig enkelt. Endret 7. mai 2006 av Fedje Lenke til kommentar
CCola Skrevet 7. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2006 Bare å boote med XP cdn og velge formater. 6060381[/snapback] Eneste mulighet er å slette stasjonen og det gjør jeg. Men han formaterer ikke skikkelig, man MÅ "instalere" Windows får å formatere.. Så jeg bruker bare å avslutte maskinen akkurat når den er ferdig med å formatere.. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Dersom du vil unngå at de nye kjøperne gjennoppretter datane dine, bør du kjøre et program som overskriver dataen en del ganger. Da blir det mye vanskeligere å gjennopprette. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Partition Magic har en "Secure Erase" funksjon, men jeg er usikker på om man får denne funksjonen om man booter fra PQ-Magic CD-en. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå