Gå til innhold

Min Mening Om Creative ZEN Vision:M

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har også lagt merke til at den har problemer med noen slike ting, spørs om det ikke er noe rot i codecs eller noe slikt, da.

Noen som kan komme med en link til hvor man kan laste ned programvaren som fulgte med, eller et gratis alternativ?

Xilisofts programmer er sikkert ypperlige, med Zen Vision:M-profil, men det er ikke gratis.

Lenke til kommentar
aah ok. takk for svar.

Men jeg har et lite problem når jeg skal convertere en film til spilleren.

jeg får denne meldingen opp

*bilde*

6387062[/snapback]

Installer K-Lite Codec pack Full. Den inneholder det som trengs :)

Endret av kjehaako
Lenke til kommentar

Jeg forsøkte CCCP nå, og det fungerte ikke veldig bra med konverteren. Det er godt mulig at det bare er maskinen min som er grusomt ustabil for tiden, men K-Lite fungerte faktisk bedre.

Dessuten tror jeg at det sto at CCCP var kun for avspilling, og ikke til konvertering, det var noen tips om at man kunne beholde DivX for konvertering.

Lenke til kommentar
Jeg anbefaler at du holder deg unna K-Lite codec pack og heller installerer Combined Community Codec Pack, som er en mye bedre codec pakke :)

6397097[/snapback]

The CCCP (Combined Community Codec Pack) is a filter pack specifically built for playing anime. It has been assembled by some of the most knowledgeable people in the anime world, and one of the primary design goals is to play as much as possible with as little as possible.

Anime nerd -_-

Lenke til kommentar
Jeg anbefaler at du holder deg unna K-Lite codec pack og heller installerer Combined Community Codec Pack, som er en mye bedre codec pakke :)

6397097[/snapback]

The CCCP (Combined Community Codec Pack) is a filter pack specifically built for playing anime. It has been assembled by some of the most knowledgeable people in the anime world, and one of the primary design goals is to play as much as possible with as little as possible.

Anime nerd -_-

6402773[/snapback]

Også? :)

Den er uansett en av de beste, om ikke den beste codec pakken man kan få tak i, og den har klart å spille av absolutt alle videoklipp jeg noen gang har prøvd å spille av. Anime er faktisk en av de sjangerene der det finnes flest codecer og formater, så om en codec pack er spesiellt laget for det formålet klarer den å spille av alt annet også.

Lenke til kommentar

Noen som vet om spilleren ikke takler større filer når man skal overføre de til flyttbar disk? Skal nemlig ta backup av noen filer på 4 gb og mer, men når jeg prøver å kopiere de over til spilleren i explorer får jeg bare beskjed om at disken er full. Og det til tross for at jeg har satt den til 16 gb, og det er 15.5 gb igjen når jeg prøver det.. Noen tips?

Edit: Det ser ut som at mindre filer, slik som mp3-er og bilder går fint.

Edit: Endte med at jeg måtte dele større filer i biter på 200 mb. Vet ikke hva maksgrensa er, men synes det er rart at det er en begrensning på hvor store filene kan være.

Endret av Madrigal
Lenke til kommentar

MPEG1/2/4-SP, WMV9, Motion-JPEG, DivX og XviD

Jeg trenger litt hjelp.

Jeg har et par videoer som har bildestørrelse 960x544, og dette er jo alt for stort for spilleren. Noen som vet hvordan jeg kan forandre på dette? Det sto noe med at jeg ikke hadde de rette Direct® Codec intallert.

Endret av siriofstad
Lenke til kommentar

Er du sikker på at det er oppløsningen og ikke kodeket som er problemet? Den støtter hvertfall 640x480 avi-filer (på wmv-filer er 320x240 maks)

edit: For å se hva som er problemet kan du trykke detaljer når du får opp feilmeldingen når du overfører filen. Og så kan du se på egenskaper i utforsker, hvilket kodek som er på filmen.

Endret av trygveaa
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...