trygveaa Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Du kan kjøpe fjernkontroll her. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Du kan kjøpe fjernkontroll her. 6386804[/snapback] O boy! Takketakk. Fant ikke denne da jeg browsa tilbehør, jeg. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 aah ok. takk for svar. Men jeg har et lite problem når jeg skal convertere en film til spilleren. jeg får denne meldingen opp Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Har også lagt merke til at den har problemer med noen slike ting, spørs om det ikke er noe rot i codecs eller noe slikt, da. Noen som kan komme med en link til hvor man kan laste ned programvaren som fulgte med, eller et gratis alternativ? Xilisofts programmer er sikkert ypperlige, med Zen Vision:M-profil, men det er ikke gratis. Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 (endret) aah ok. takk for svar.Men jeg har et lite problem når jeg skal convertere en film til spilleren. jeg får denne meldingen opp *bilde* 6387062[/snapback] Installer K-Lite Codec pack Full. Den inneholder det som trengs Endret 27. juni 2006 av kjehaako Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 ok, men hvor for jeg tak i det? Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Når du vet tittelen på saken, er det bare å kopiere inn i en søkemotor, så får du det opp kjapt. http://files.3dnews.ru/pub/dvd/klcodec272f.exe Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 når du første poster om den så kan jo du så like godt gi link men takk får linken Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 har lasted ned programe og instalert, men hva jeg gjør jeg etterpå? ..kan ikke med det greiene Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Installer det og prøv konvertere med det samme konverteringsprogrammet som du brukte tildligere. Lenke til kommentar
Pug Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Jeg anbefaler at du holder deg unna K-Lite codec pack og heller installerer Combined Community Codec Pack, som er en mye bedre codec pakke Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Jeg forsøkte CCCP nå, og det fungerte ikke veldig bra med konverteren. Det er godt mulig at det bare er maskinen min som er grusomt ustabil for tiden, men K-Lite fungerte faktisk bedre. Dessuten tror jeg at det sto at CCCP var kun for avspilling, og ikke til konvertering, det var noen tips om at man kunne beholde DivX for konvertering. Lenke til kommentar
tsunammi2k Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Jeg anbefaler at du holder deg unna K-Lite codec pack og heller installerer Combined Community Codec Pack, som er en mye bedre codec pakke 6397097[/snapback] The CCCP (Combined Community Codec Pack) is a filter pack specifically built for playing anime. It has been assembled by some of the most knowledgeable people in the anime world, and one of the primary design goals is to play as much as possible with as little as possible. Anime nerd -_- Lenke til kommentar
Pug Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Jeg anbefaler at du holder deg unna K-Lite codec pack og heller installerer Combined Community Codec Pack, som er en mye bedre codec pakke 6397097[/snapback] The CCCP (Combined Community Codec Pack) is a filter pack specifically built for playing anime. It has been assembled by some of the most knowledgeable people in the anime world, and one of the primary design goals is to play as much as possible with as little as possible. Anime nerd -_- 6402773[/snapback] Også? Den er uansett en av de beste, om ikke den beste codec pakken man kan få tak i, og den har klart å spille av absolutt alle videoklipp jeg noen gang har prøvd å spille av. Anime er faktisk en av de sjangerene der det finnes flest codecer og formater, så om en codec pack er spesiellt laget for det formålet klarer den å spille av alt annet også. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 (endret) ARGH! Det ser ut til at den ikke klarer å liste opp filer uten ID3-tag. Hørte om et program som fikser tags enkelt, noen som husker hva det heter? EDIT: Fant det selv. Google er gøy. Endret 29. juni 2006 av Isbilen Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Noen som kan komme med en link til hvor man kan laste ned programvaren som fulgte med, eller et gratis alternativ? 6387794[/snapback] Fant denne. http://files.filefront.com/Zen_Vision_M_Fi...;/fileinfo.html Lenke til kommentar
Madrigal Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 (endret) Noen som vet om spilleren ikke takler større filer når man skal overføre de til flyttbar disk? Skal nemlig ta backup av noen filer på 4 gb og mer, men når jeg prøver å kopiere de over til spilleren i explorer får jeg bare beskjed om at disken er full. Og det til tross for at jeg har satt den til 16 gb, og det er 15.5 gb igjen når jeg prøver det.. Noen tips? Edit: Det ser ut som at mindre filer, slik som mp3-er og bilder går fint. Edit: Endte med at jeg måtte dele større filer i biter på 200 mb. Vet ikke hva maksgrensa er, men synes det er rart at det er en begrensning på hvor store filene kan være. Endret 9. juli 2006 av Madrigal Lenke til kommentar
SeaGaru Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Lurer på en ting: Når det gjelder viedo. Hvilke filtyper går inn på det? Takker for svar. Lenke til kommentar
Concubine Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 (endret) MPEG1/2/4-SP, WMV9, Motion-JPEG, DivX og XviD Jeg trenger litt hjelp. Jeg har et par videoer som har bildestørrelse 960x544, og dette er jo alt for stort for spilleren. Noen som vet hvordan jeg kan forandre på dette? Det sto noe med at jeg ikke hadde de rette Direct® Codec intallert. Endret 10. juli 2006 av siriofstad Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 (endret) Er du sikker på at det er oppløsningen og ikke kodeket som er problemet? Den støtter hvertfall 640x480 avi-filer (på wmv-filer er 320x240 maks) edit: For å se hva som er problemet kan du trykke detaljer når du får opp feilmeldingen når du overfører filen. Og så kan du se på egenskaper i utforsker, hvilket kodek som er på filmen. Endret 10. juli 2006 av trygveaa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå