moffeloffen Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 har nettop installert BF 1942 og kommer ikke inn på noen servere. Spillet bynner å loade når jeg går inn på en, og får til svar at jeg ble disconnected. prøvd utrolig mange ganger, men kommer ikke inn. Har nextgentel hvis det har noe med saken å gjøre, fungerer på andre spill da.. noen som har samme problem? Lenke til kommentar
Nicromann Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 Hadde samme problem, kjøpte orginalen men bruke en NOCD patch for å slippe å ha cd`en i.. da virker det ikke. Tok vekk den filen, og brukte CD`en .. vips.. så fungerte det igjen. Har du en kopi, så fungerer det ikke! Lenke til kommentar
IthMcMos Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 Har du siste versjon? Lenke til kommentar
Nicromann Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 Ja, kjører V. 1.1 .. fungerer som en drøm det! :smile: Lenke til kommentar
moffeloffen Skrevet 4. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2002 har siste ver jeg og. bruker nocd ja :smile: noen måter til å få dette til å virke med den? Lenke til kommentar
Nicromann Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 Har ikke funnet en version som fungerer enda nei.. så du må nok bruke orginal cd`en.. :smile: Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 Så spill med CD'n i da!!! Lenke til kommentar
moffeloffen Skrevet 4. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2002 tror ikke det fungerer med en brent backup. orginalen ligger 30mil herifra liksom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå