tingeling5 Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Jeg har et Panasonic DMC-FX8 digitalt kamera. Når jeg filmet med det oppdaget jeg at de er i QuickTime mov-format. Windows Movie maker vil ikke åpne en mov-fil så da får jeg ikke redigert den. Noen som vet hvordan jeg kan konvertere de til et annet format elller et redigeringsprogram som tar dette formatet? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 HAr blitt fortalt at Total Video Converter skal kunn egjøre denne jobben Lenke til kommentar
Beatnik Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Og det kan Apple QuickTime Pro også. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Eit tredje alternativ finn du link til her: http://www.papajohn.org/MM2-Importing-Video-MOV.html Lenke til kommentar
tingeling5 Skrevet 7. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2006 Takk for tips! Prøvde Total Video Converter, men syntes at kvaliteten ble mye dårligere i de formatene jeg prøvde å konvertere til. Dessuten koster det jo å bruke det utover 15 dager. Prøvde linken til Incanus og prøvde Rad video Tools som er gratis og det funket kjempebra! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå