Mathiasman Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Topic fprteller vel alt? CD-brenneren skrangler, rister, bytte? Noen som aner hvilken jeg kan erstatte den med? Skal kunne kjøpes på komplett. Gjerne DVD-brenner. Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 De billigste NEC dvd-brennerne er ganske mye for pengene.. Lenke til kommentar
Mathiasman Skrevet 7. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2006 Ok. Så du råder meg til å bytte? Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Ok. Så du råder meg til å bytte? 6060053[/snapback] Ja, hvem bruker cd-brenner nå for tiden? Om det kun er skrangling og risting som plager deg så kan du sjekke at den er festet skikkelig inni kabinettet. Lenke til kommentar
Mathiasman Skrevet 7. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2006 Sant det, men jeg har ikke så veldig bruk for DVD-brenner. Fattern har en DVD-brenner i sin PC. Så jeg har ikke hatt bruk for det, men skal jeg oppgradere kjøper jeg selvfølgelig DVD-brenner! Skal skjekke det med festet inni kabinettet. Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Det er ingen kjempe-utgift å oppgradere til en DVD-brenner... Lenke til kommentar
Mathiasman Skrevet 8. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2006 Stemmer. Men jeg har ikke hatt bruk for det før, derfor det ikke er aktuelt før nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå