Kasu Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 (endret) Spiller du Oblivion? Og sånn btw ville jeg påstå at den 10000rpm disken ikke er noe annet enn 1250kr rett i dass, den vil ikke hjelpe på ytelsen i spill Endret 8. mai 2006 av Sir Eatsalot Lenke til kommentar
JohanStendal Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Dere kan jo ikke mekke handlekurven på HW.no slik at det blir nøyaktig 20 000.... prisen blir jo fra minst ti forskjellige butikker å da må dere plusse på 5000 i frakt Lenke til kommentar
Kasu Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Derfor jeg lagde mitt litt under 20k, slik at han har noe å gå på ..... Anbefaler SHG, raskt og billig;) Lenke til kommentar
tori91 Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 hei, ser bra ut, men når dere setter opp ett oppsett på 19500(ca) å da er det ikke alle tinga som er med sier det nesten sei selv at den blir mye dyrere+ du/dere må jo rekne med FRAKT også... her er mitt oppsett, kjøpte akkuratt lik nå netopp, klarer alle spill på full grafikk, å jeg kan kjøre mange spill om gangen.. nå har jo jeg tatt med kabinett å slik, men ta med ett til club3d skjermkort og så har du ca, 4000 som du kan bruke til noko anna... mvh. tori91 Lenke til kommentar
xorxa Skrevet 9. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2006 Det er sant det, frakt kommer i tillegg. Det går mye penger i det hvis man bestiller fra mange nettbutikker, tror nok jeg holder meg til 1 eller 2 stk jeg Lenke til kommentar
xorxa Skrevet 9. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2006 oppsett til Tori likte jeg, det var faktsik mye for pengene, men jeg tror nok at jeg tar bort kabbiset å kjøper meg Club3D 7900 GTX til så jeg får SLI Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå