Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Systemgjenoppretting hva skal jeg gjøre?

Anbefalte innlegg

Hei. :cry::cry:

Har noen spørsmål angående min hore pc. Jeg skulle til en kamerat og tok med meg pc'n dit, når jeg kom fra etter en 10 minutters kjøring i bil så koblet jeg opp pc'n og gikk ned får vi skulle spise, jeg kom opp å fikk beskjed om å at det ikke gikk an å starte pc'n så jeg fikk kun ett alternativ og det var å kjøre systemgjenoppretting. Jeg gjorde det og det tok meg ganske så lang tid. Det som det så ut var at Windows ble installert på nytt og jeg mistet nesten all informasjonen jeg hadde der. Nå har jeg prøvd i flere dager å fikse det. Jeg har installert driver til mitt nettverkskort men får beskjed om at de ikke funker som de skal.

Noen som vet hva jeg skal gjøre?

Ps. jeg kjøpte pc'n på expert for ca 1 år siden så jeg vet ikke åssen hw jeg har (bare noe) og jeg har heller ikke driver til dem. :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skaff det everest :p

Program som finner ut hvilke deler maskinen din består av. Programet har flere funksjoner, men du har sikkert ikke bruk for det.

Når du vet hvilke deler du har så kan du jo bare laste ned drivere på en annen maskin, brenne dem på CD, og installere dem :)

Det gjorde i hvert fall jeg =)

Lenke til kommentar

Prøv dette:

Start-Programmer-Tilbehør-Systemverktøy-System Restore (systemgjennoppretting)

Velg et tidspunkt gjerne dagen før eller noen dager før problemet oppstod. La så pcèn jobbe seg gjennom. Er du heldig så funker dette bra.

Ciao

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...