xorxa Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Hei. Har noen spørsmål angående min hore pc. Jeg skulle til en kamerat og tok med meg pc'n dit, når jeg kom fra etter en 10 minutters kjøring i bil så koblet jeg opp pc'n og gikk ned får vi skulle spise, jeg kom opp å fikk beskjed om å at det ikke gikk an å starte pc'n så jeg fikk kun ett alternativ og det var å kjøre systemgjenoppretting. Jeg gjorde det og det tok meg ganske så lang tid. Det som det så ut var at Windows ble installert på nytt og jeg mistet nesten all informasjonen jeg hadde der. Nå har jeg prøvd i flere dager å fikse det. Jeg har installert driver til mitt nettverkskort men får beskjed om at de ikke funker som de skal. Noen som vet hva jeg skal gjøre? Ps. jeg kjøpte pc'n på expert for ca 1 år siden så jeg vet ikke åssen hw jeg har (bare noe) og jeg har heller ikke driver til dem. Lenke til kommentar
aespN Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Skaff det everest Program som finner ut hvilke deler maskinen din består av. Programet har flere funksjoner, men du har sikkert ikke bruk for det. Når du vet hvilke deler du har så kan du jo bare laste ned drivere på en annen maskin, brenne dem på CD, og installere dem Det gjorde i hvert fall jeg =) Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Hei! PCene fra Expert har vel gjennopprettingscd som skal ordne alt, men da mister du filene dine. Kanskje en pakke med drivere til brikkesettet ditt vil løse problemet? Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
xorxa Skrevet 7. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2006 aespN: Hvor kan jeg laste det ned? efikkan: Jeg fikk hvertfall ikke med meg en sånn cd, men kanskje jeg kan få tak i den på expert Lenke til kommentar
aespN Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Jeg fikk tak i det påLavalys hjemmeside Lenke til kommentar
xorxa Skrevet 7. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2006 Takker. jeg har lastet det ned og driver å laster ned drivere nå. men jeg kan ikke finne alle driver jeg trenger da Lenke til kommentar
xorxa Skrevet 8. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2006 Er det ingen andre som har en anelse om hva jeg kan gjøre, det gikk ikke å laste ned programmevaren Lenke til kommentar
xorxa Skrevet 8. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2006 kom igjen folks.. jeg trenger hjelp!! tror nesten ikke at jeg greier meg uten PC lengre Lenke til kommentar
aespN Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 hmm... Sjekk om du klarer å laste det ned her Lenke til kommentar
Cubicle Dude Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Prøv dette: Start-Programmer-Tilbehør-Systemverktøy-System Restore (systemgjennoppretting) Velg et tidspunkt gjerne dagen før eller noen dager før problemet oppstod. La så pcèn jobbe seg gjennom. Er du heldig så funker dette bra. Ciao Lenke til kommentar
xorxa Skrevet 9. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2006 Nå har jeg fått lastet ned nesten all programmvaren men jeg mangle enda noe... det kan jeg sikkert finne selv. takker for all hjelp, Lenke til kommentar
xorxa Skrevet 9. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2006 Jeg gjorde det, så spurte jeg noen kamerater om de kunne sende meg noe prgramvare. Noen av de jobber på steder hvor de kan lett få tak i sånt. Fikk det der Lenke til kommentar
TEE Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Hva slags PC det er snakk om hadde sikkert gjort ting en del enklere. Lenke til kommentar
xorxa Skrevet 9. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2006 Jeg har *nesten* fikset det nå da.. men det er en HP SPC AMD3000+ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå