Pepsi Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 Noen som vet? Følger det med cd-brennings program på laptopen fra Dell, eller må jeg kjøpe det utenom?? Maskinen leveres m/ cdrw. Hva vil det si at Dell selger maskinen uten installasjonservice? Takker for svar. Lenke til kommentar
kindings Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 FIkk med Easy CD creator Basic til min Inspiron 4150, dvs ja. Siste spm vet jeg ikke svaret på, men jeg bestilte også med det alternativet. Men windows lå der med alle tingene fra Dell, jeg måtte vel svare på noen spm første gangen jeg startet den for å fullføre installasjon eller noe slikt, men jeg ville ikke betalt penger for det. [ Denne Melding var redigert av: kindings på 2002-10-04 11:07 ] Lenke til kommentar
geokri Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 det følger med brenneprog og dvdprog hvis du hahr dvdspiller Lenke til kommentar
AlexK Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-04 10:58, skrev Pepsi:Hva vil det si at Dell selger maskinen uten installasjonservice? Det betyr nok at du må pakke den opp og slå den på selv. Uff og uff. Nå angrer du vel på at du ikke betalte en eller annen Dell-fyr til å hjelpe deg med det? :wink: Lenke til kommentar
Pepsi Skrevet 4. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2002 Jeg har kjøpt maskinen uten installasjonshjelp, men jeg lurte bare på hva det egentlig betydde. Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 Hvis maskinen leveres med Xp, er det jo innebygd brenneprogram.. Lenke til kommentar
gungne Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 Haha, Dell er noen luringer. Kjøpte en stasjonær for et år siden med brenneprogram og DVD-avspillingsprogram. For to uker siden fikk jeg hverken brent eller spilt DVD'er. Da var "trial period" over, så jeg må oppgradere programmene, eller kjøpe helt nytt. Pris; rundt 500,- Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 brenneprogram kan da skaffes gratis *tihi* :smile: Lenke til kommentar
DellDude Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-04 13:42, skrev gungne:Haha, Dell er noen luringer.Kjøpte en stasjonær for et år siden med brenneprogram og DVD-avspillingsprogram.For to uker siden fikk jeg hverken brent eller spilt DVD'er. Da var "trial period" over, så jeg må oppgradere programmene, eller kjøpe helt nytt.Pris; rundt 500,- Lyder som bull... Er du sikker på at du ikke har lastet ned noen oppgraderinger fra webben? Jeg har ikke rørt verken Win-dvd eller CD creator, og har aldri fått beskjed om at de må oppgraderes. (Har en Dimension 8100 fra våren 2001....) Virusprogrammet måtte riktignok oppgraderes etter et år, men det var jo ikke spørsmålet her da. Lenke til kommentar
gungne Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 Prøver igjen nå. InterVideo sier at "trial period has expired". Mens Easy CD Creator brenner en cd (som egentlig skal være rundt 500MB) på ca 750kB, også sier at prøveperioden er ute etterpå. <font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: gungne på 2002-10-04 15:37 ]</font> [ Denne Melding var redigert av: gungne på 2002-10-04 15:38 ] Lenke til kommentar
DellDude Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 Mest sannsynlig har du trykt på / aktivert en eller annen form for oppgradering til Pro-versjon av de aktuelle programmene. Sjekk denne linken for CD-Creator: http://docs.euro.dell.com/docs/index.asp?cc=6&ct=43 Og denne for InterVideo: http://docs.euro.dell.com/docs/index.asp?cc=6&ct=131 (Vet ikke hvilke versjoner du har, men de burde være der...) Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 dvd og brenneprogrammene har jeg ikke hatt lenge nok til å vite om de går ut på dato... men norton antivirus måtte jeg betale for etter to måneder(?), for å få lov til å oppdatere virusdefinisjonene... vh krister Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå