The Norwegian Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 (endret) Hei! Jeg så nettop filmen V for Vendetta, og da fant jeg og vennene mine ut at vi skulle få tak i Guy Fawkes kostymer (V) som vi skulle bruke på halloween. ERr det noen som vet om det er noen som selger sånne kostymer? Takk for at du tittet innom! EDIT: Bilde: Endret 8. mai 2006 av Acolyt3 Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 8. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2006 Ingen som vet? må ha! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Veit desverre ikke det, men er det ikke litt tidlig ennå til "halloween"? Lenke til kommentar
Chalciporuspiperatus Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 www.nightmarearmorstudios.com eller no sånt mekker sånt tror jeg, men passe dyrt.. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 9. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2006 Veit desverre ikke det, men er det ikke litt tidlig ennå til "halloween"? 6063769[/snapback] Jojo men vi tenkte å være forberedt.. zeeq: takk for den men er det noen andre som vet også? Lenke til kommentar
Mabel Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Hvis du ikke har noe imot å bestille fra Ebay så fins det der: Klær Maske Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 10. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2006 Hvis du ikke har noe imot å bestille fra Ebay så fins det der: Klær Maske 6073428[/snapback] Men det er jo ofte bare US.. men takk for hjelpen anyway.. Lenke til kommentar
Togo Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 "Remember, remember the 5th of November, the gunpowder treason and plot. There is no reason the 5th of November should ever be forgot." Oooo, jeg tror jeg sannelig må se denne igjen. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 10. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2006 "Remember, remember the 5th of November, the gunpowder treason and plot. There is no reason the 5th of November should ever be forgot." Oooo, jeg tror jeg sannelig må se denne igjen. 6076979[/snapback] det er feil! Dette er riktig: Remember, remember, the fifth of November, The gunpowder treason and plot. I know of no reason why gunpowder treason Should ever be forgot. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Din kverulant, AlcolyteGutripper. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 10. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2006 Din kverulant, AlcolyteGutripper. 6077281[/snapback] Acolyt3 om jeg må be Lenke til kommentar
Mabel Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Hvis du ikke har noe imot å bestille fra Ebay så fins det der: Klær Maske 6073428[/snapback] Men det er jo ofte bare US.. men takk for hjelpen anyway.. 6075423[/snapback] En del av dem som selger maskene sender internasjonalt. Kostymet kan du kan få sendt via http://www.jetcarrier.com/ En annen mulighet er å kun bestille masken og så finne noen sorte klær her i Norge som ligner. Spørs hvor nøye du skal være og hvor mye penger du vil legge i det. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Kan vel regne med at er å få tak i snart... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå