Gå til innhold

Nei! Får ikke åpnet FLP-fila jeg jobber med!

embark

Anbefalte innlegg

Nei! Nei! Nei!

Da jeg startet FL-Studio nå nettopp og skulle åpne 'airwave_2.flp' fikk jeg en melding som fikk det til å gå kaldt nedover ryggen.

"An error occured while reading the FLP file.

It may be corrupted, or some plugin caused an error while opening."

Why?!

Jeg håper det går an å fikse dette, eller så er 3 ukers arbeid gått rett i dass. :wallbash:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ingenting. Jeg skrudde den av i et par timer, startet opp igjen og da fikk jeg ikke åpnet filen.

Nå viser det seg også at det er en god del MP3-filer jeg ikke får åpnet. De ligger på samme disken som FL-fila.

WTF skjer? :dontgetit:

Lenke til kommentar
Huff. Håper ikke dette skjer med FL så ofte. Har du spurt selskapet bak? Sett på forumene deres om flere har opplevd noe liknende?

6111240[/snapback]

Nei, er sikker på at det er disken min. 50% av alt som ligger på den er korrupt, ødelagt e.l.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg har faktisk fått akuratt samme problem som deg 2 ganger..

Første gang mista jeg et stort prosjekt ,det var fordi programmet hadde avsluttet seg umiddelbart akuratt i det jeg lagret fila, jeg ble såå irritert! , det hjalp ikke å prøve å få den tilbake på noen måter som helst, jeg måtte bare starte prosjektet igjen på nytt..

Andre gangen var at jeg trukka på save/lagre mens sangen gikk , da fryste fl seg og jeg måtte starte FL på nytt , så prøvde jeg å åpne det jeg holdt på å lagre , me fikk samma melding igjen..(prøvde å åpne filene i FL6 gikk heller ikke)

Et godt tips er å ha minst 2 kopier av prosjektet ..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...