Damon_Albarn Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Har nylig kjøpt xbox 360 og oblivion, og må si det er et storartet spill! Men jeg opplever at de utrolig lange loading sekvensene ødelegger masse... Jeg begynner nesten å lure på om det er noe galt med spillet mitt, siden jeg ikke har lest\hørt noe særlig om dette utrolig irriterende aspektet ved spillet. Å loade et game fra hovedmenyen tar en liten evighet, så jeg kan fint gå å lage meg et lite måltid mens jeg venter. Å gå inn i en ny by etc, fører til en like lang loading, og bare å snakke med folk og åpne kister etc medfører en loading tid som er helt vanvittig... Dette ødelegger utrolig mye av spillopplevelsen, siden jeg blir lei av å vente og det frister lite å snakke med folk, utforske etc, pga den sinnsykt lange loadingen som oppstår. Jeg har aldri oppleved makan til lang loading i et spill iallefall... Skjønner jo at det kreves mye av maskinen pga spillets enorme innhold, men det får være måte på.. Er det flere som blir oppgitt av dette?? Eller kan det være noe feil med eksemplaret mitt, som gjør at loadingen blir lengere enn normalt? Pokker... dette spillet hadde vært uforskammet perfekt dersom loadingen var normal som i andre spill... Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Hold inne A på kontrollen når du starter spillet og hold den inne helt til spillet har startet (Bethesda-logoen vises). Da slettes cachen, og ting burde bli bedre. Lenke til kommentar
redflame Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Hva mener du med lang tid da , når jeg har vært i en by og skal ut på kartet igjen så er ca loade tid 15-25 sek. når jeg skal åpne en kiste så tar det alt fra 1-4 sek, når jeg skal prate med folk så skjer det etter ca 1 sek. Lenke til kommentar
Damon_Albarn Skrevet 7. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2006 Hold inne A på kontrollen når du starter spillet og hold den inne helt til spillet har startet (Bethesda-logoen vises). Da slettes cachen, og ting burde bli bedre. Wow...det reddet du dagen\uka\måeneden\året for meg! Det ble andre boller nå ja! Tusen takk:) Hva mener du med lang tid da , når jeg har vært i en by og skal ut på kartet igjen så er ca loade tid 15-25 sek.når jeg skal åpne en kiste så tar det alt fra 1-4 sek, når jeg skal prate med folk så skjer det etter ca 1 sek. det var mye lengere loading enn det... flere minutter. Men etter å ha brukt A knapp trikset, funker det fint. Spillopplelvelsen har blitt en hel annen! Heldigvis hadde jeg ikke spilt så lenge før jeg fikk det glimrende tipset. Tilbake til gladiator ringen med meg... Lenke til kommentar
Esukiru Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 (endret) Hold inne A på kontrollen når du starter spillet og hold den inne helt til spillet har startet (Bethesda-logoen vises). Da slettes cachen, og ting burde bli bedre. 6059508[/snapback] kan dette på en eller annen måte fungere på Pc også? Endret 7. mai 2006 av Rcane Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Skal ikke påberope meg å være noen PC-ekspert, men prøv ådefragmentere harddisken. Eventuelt kjøp mer RAm ellerno Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå