Smaug Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 Hei prøvde å installere redhat 7.3. Jeg kom til velg hvor/hvilken HD som RH skal installeres på. Velger så den partisjonen som jeg vil intallere på, og får beskjed "du må først velge root" ????? hvordan gjør en det? Lenke til kommentar
wil Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 er det ikke bedre at du trykker på partisjoner automatisk. da slipper du å gjøre noen av de valgene der. hvis du har windows på maskinen samtidig så kan du trykke på at du skal fjerne alle linux partisjonen på denne maskinen. jeg håper du forstod hva jeg skrev. det var iallefall det jeg gjorde når jeg skulle installere red hat 7.2 Lenke til kommentar
Smaug Skrevet 4. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2002 prøvde alle alternativene fikk samme beskjed Lenke til kommentar
Zofuzz Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 er en god stund siden jeg brukte Redhat (5.2?), men jeg husker at jeg måtte velge mount point. Det var vel Disk Druid som lagde partisjonene. Bare satt opp en stor partisjon med mount point til / Det fungerte i hvert fall..kan godt hende at det ikke fungerer sånn her lenger i det hele tatt.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå