Christopher Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Hei Jeg sliter med å få åpnet portene mot Azeurus på min Thomson Speedtouch 585i. Jeg kjøpte denne på spaceworld og bruker den mot en freewave linje. Føler meg nesten sikker på at jeg har stilt alt riktig i de web baserte innstillingene, men funker allikevel ikke. Noen andre som kjenner til dette problemet, kan det være freewave som blokker noe? Takker for svar! Lenke til kommentar
Christopher Skrevet 8. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2006 Ingen som vet noe? Har lest om ander som legger inn noen verdier under telnet! Men min ruter godtar ikke kommandoene som jeg skriver inn? Lenke til kommentar
Christopher Skrevet 10. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2006 Hei, jeg står fortsatt helt fast her! Ingen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
kvase Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Hei, jeg står fortsatt helt fast her! Ingen som kan hjelpe? 6074623[/snapback] http://www.ngtforum.net/viewforum.php?f=15 Lenke til kommentar
Christopher Skrevet 10. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2006 Har vært borti den nettsiden før men ingenting der hjelper meg. Hvis du leser den første tråden min så har jeg prøvd å forklare så godt jeg kan hva som er feilen! Andre tips? Lenke til kommentar
kvase Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 ta en titt her https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=537726&st=1220 har lagt ut en beskrivelse på svensk i mitt innlegg på samme side pdf Lenke til kommentar
Christopher Skrevet 10. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2006 Jeg sitter like mye fast. Jeg vet framgangsmåten men den funker ikke på modemet mitt! Kan det skyldes noe fra freewave sin side? Noe spessielt med mitt modem? Lenke til kommentar
Christopher Skrevet 13. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2006 Jeg blir helt gæren av denne møkka ruteren. Stiller den inn riktig men den funker uansett ikke hvor mye jeg prøver.. Kan det være noe feil med ruteren, kanskje oppdatere firmwaren men finner ikke en nyere versjon. HJELP! Lenke til kommentar
Christopher Skrevet 18. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2006 Åpner denne posten igjen i håp om at noen har funnet en løsning på problemet mitt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå