Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Rare feilmeldinger i Xp, trenger sårt hjelp!

Anbefalte innlegg

Hei,

jeg har fått noen problemer på min pc som kjører xp og jeg trenger sårt hjelp. :cry:

x850xt

asus a8n-sli delux

amd 64 3500 @ 2640

Corsair TWINX1024-4400C25

tangna 480 w

audigy 2 zs

200gb

250gb

Historien:

La oss ta for oss hvordan dagen problemene oppstod artet seg. Det hele begynte at jeg endelig hadde klart å skaffe Bf2: sf. SF ble selvfølgelig innstalert. Når det var innstalert oppdaget jeg at jeg måtte pacthe det. Hadde problemer med det og pachingen ble ofte avbrutt. Etter noen forsøk fikk jeg bekjed om at jeg trengte mere plass på harddisken. Siden BF2 lå innstalert på C: hadde jeg litt problemer med å bestemme meg for hva jeg skulle slette. Lastet ned Xp tools for å se hvor gb'ene lå. Slettet så 3DMark06. Prøvde å patche Bf2, det gikk ikke så jeg startet pcen på nytt.

Jeg mener at pcen loopet når jeg restartet maskinen den dagen før den gikk inn på XP.

Problemet:

Rett etter at pc'en har starter og kommer inn på skriveborde får jeg opp en BSOD der jeg enten får feilmeldingen:

PAGE_FAULT_IN_NONPAGE_AREA

0X00000050

FLOCKXP.SYS

eller

DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL

0X00000019

eller

BAD_POOL_HEADER

0X00000019

Har prøvd sikkerhetsmodus og alle de forskjellige F8 varriantene uten at det virker. Jeg kommer fint inn på Knoppix.

Hadde sått utrolig stor pris på om noen kunne hjelpet meg. Har natturafags innleveringer og eksamner som nærmer seg så jeg trenger sårt hjelp.

Takker på forhånd til alle som kommer med innspill.

Endret av Connubialis
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hmm, hadde noe liknende på en pc engang...da tok jeg bare å formaterte pc'en så var dette løst.

så det anbefaler jeg!

men uansett, når dette kommer opp har du blå skjerm da?

hvis du har det, MÅ du formatere og hvis ikke det hjelper kjøpe deg ny HD

Lenke til kommentar

lastet ned Ultimate Boot CD. fikk ingen feil i memtest. DLG Diagnostic (Western Digital) gav meg feilen 0104( A Write command during the test has failed to complete. This may be due to a media or read/write error. It may also be due to a defective connection. Retest after checking the connections. Replace the drive if the error repeats.)

http://support.wdc.com/techinfo/general/errorcodes.asp#v10

Noen andre av programmene jeg bør prøve?

De forskjellige feilmeldingene kommer opp på en BSOD. BSOD kommer etter at jeg har sett skriveborde mitt i et kort sekund.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...