YBD Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Coop Prix har fra og med i morgen partikjøp-tilbud på en Denver DHD-81 DVD-opptaker med 80 GB harddisk til 1990 kroner. Spesifikasjonene er som følger: - 80 GB harddisk/DVD-opptaker-funksjon - Tar opp inntil 100 timer - Live buffer/timeshirt-funksjon opptil 3 timer - Innebygget Nicam stereo tv-tuner - Hurtig dubbing fra HD til DVD (opptil 32x speed) - Håndterer formatene: HDD, DVD, DVD+RW, DVD+R, DVD-RW, DVD-R, MPEG-4, CD AUDIO, SVCD, VCD, CD-R/CD-RW, MP3, JPG DIGITAL STILL - Playback (CD-R/RW) Kodak Picture CD - Progressive scan - Tilkoblinger: RF in/out, Scart in/out, Y, Pb, Pr Out, S-video in/out, Video in/out, Coaxial, Optical, 5.1 output, USB i fronten, MINI DV i fronten, Video/Audio i fronten Annonsen kan sees her: http://www.coop.no/ncms.aspx?id=B2EAC5B1-4...id=Coopfront_04 Er dette et godt tilbud? Lenke til kommentar
mhw357 Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Det kunne jeg også tenke meg å vite Lenke til kommentar
Bjarte Pat Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Jeg også! Er det noen som har erfaring med denne? Lenke til kommentar
Fatboy Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Er det noken som har kjøpt og prøvt denne? Dei har fortsatt denne harddiskopptakeren på Prix-butikken her, og eg vurdere å kjøpe den. Men eg finn ingen informasjon om denne modellen med 80GB HD på heimesida til denver. Noken som veit om Denver er eit greit merke? Lenke til kommentar
YBD Skrevet 14. august 2006 Forfatter Del Skrevet 14. august 2006 Denne er nå priset ned til 1290 kroner i Prix-butikken her, verdt å slå til? Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 (endret) for guds skyld: NEI!! Denver er typen hardplast og ikke å anbefale. Det er bare dritt. Solgte slike produkter for noen år tilbake og synes synd på de jeg klarte å overtale. Hmm.. men jeg fikk aldri no klager senere da. Endret 14. august 2006 av Breiker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå