clario Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Lurer på om jeg skal begynne med Guild Wars, å så ser jeg at Factions har fått veldig bra kritikk, men nå spør jeg dere, synes du at det er verdt pengene ? Har spillt City of Villains, City of Heroes og bitte litt Wow før... Lenke til kommentar
mortenmm Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 kjøpte det for ikke så lenge siden,og synes det er kjempebra Jeg liker det faktum at man nå kan slå sammen guildene i allianser og vinne teretorier... Digger de nye proffesionene og armorene, og selvfølgelig den nye verdenen Dette har alt det forrige manglet, og jeg fikk virkelig den gode GW stemningen tilbake av dette spillet,anbefales på det sterkeste Lenke til kommentar
clario Skrevet 7. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2006 Vet du hvor jeg kan få tak i det billigst på nettet ? Lenke til kommentar
clario Skrevet 7. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2006 Da er det bestilt...klarte bare ikke å holde meg Bestilte på Absoluttspill.no, håper de klarer å levere det i løpet av neste veke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå