Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Irc/Xdcc, FTP og P2P med NGT


Anbefalte innlegg

Vil kort og greit ha en bekreftelse på om Irc/Xdcc, FTP og P2P fungerer fint med Nextgentel (Bravo)?

 

Jeg trenger ikke noen "hvorfor skulle det ikke gjøre det?" svar.Vil høre det fra noen som faktisk har testet disse forskjellige tingene/protokollene med ADSL fra NGT.

 

På forhånd takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Websiden er notert ned!=)

 

Ja, kan aldri klage over hastighetsøkning. Var egentlig greit fornøyd med Telenor, det var uploaden som var hovedårsak til at jeg skiftet. Liker heller ikke Telenors foranding av prisstruktur, selvom det går sakte, kommer det garantert til å skje.

 

Bedre å støtte NGT som ihvertfall prøver å holde på fast pris.

Lenke til kommentar

Sending med DCC osc på mirc fungere ikke veldig bra (ikke i det hele tatt hos meg) selv om jeg har åpnet de riktige portene... Merkelig sak, men okok. Alt annet fungere som smurt. Tar litt tid å faktisk klare å slutte å tenke på at hvis noe ikke fungere "kan det vere noe med Routeren??" Men nå går det som sagt bra. Jeg har ikke opplevd noen andre problemer fra NGT, så ellers er det bare ros fra meg!

 

MVH

Tim

Lenke til kommentar

Skal gi tilbakemld om hvordan det går hehe=)

 

"Stripper" like gjerne hele Routern med en gang så jeg ikke behøver tenke på om det er noen porter osv som ikke er åpnet.

 

Er ikke sikker på hvilken routen jeg får, men skal vel ikke se bort ifra at det er Netopia. Har hørt at den er en god del vanskeligere å konfiguere, men at det fint lar seg gjøre.

 

Sitter med en føelse av at flere av router problemene folk snakker om faktisk er bruker relatert, hehe. Kan forstå det ettersom enkelte routere er noe drit å konfigurere.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-10-04 10:40, skrev H8U2DEATH:

Vil kort og greit ha en bekreftelse på om Irc/Xdcc, FTP og P2P fungerer fint med Nextgentel (Bravo)?


Jeg trenger ikke noen "hvorfor skulle det ikke gjøre det?" svar.Vil høre det fra noen som faktisk har testet disse forskjellige tingene/protokollene med ADSL fra NGT.


På forhånd takk!


Alt det der funker fett på min Charlie linje fra NGT med netopia routeren. Du åpner bare noen porter så er du i gang!

 

_________________

MSI KT7266Pro2-A, AMD XP2000+, Taisol CGK760, MSI GF4Ti4400, Chieftec Dragon Midi Sølv, 512MB PC2700, 2*80GB WD, SB Audigy player, Creative Inspire 5300, ViewSonic 19" P95f, Logitech DualOptical, NGT Charlie 1024/512

 

[ Denne Melding var redigert av: rLnd på 2002-10-04 15:17 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...