Gå til innhold

World of Warcraft Beta. Noen som savner det?

Anbefalte innlegg

Åå husker vi på skolen diskutert hvor bra Copper Claymore var for hunters og hvor syke fiender det var i "Contested Territory" når man flyr over Burning Steppes og Searing Gorge på Stormwind - Ironforge flyturen :D lol gikk gjennom mine screenys og så jeg hadde 10 G med min første char i lvl 10, solgte Light Leather for 1 G per stack :D

Endret av BadBeer
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg spilte nok ikke i betaen, men man hadde jo sin første gang også.. Jeg husker jeg startet min aller aller første char, en orc warrior :love:

Akk, den tiden trodde jeg at verden var uendelig svær, og man trengte aldri forlate Durotar..

Lenke til kommentar

Beta hørtes vanvittig bra ut, hvertfall i forhold til hvordan det er nå med beggers/scammers/whiners/lamers/gankers/flamers/greefers å what not i alle kanaler og /yell :no:

Lurer på hvordan det var å levle en char til 60 uten Thottbot eller Allakhazam :hmm:

Endret av phoen|x
Lenke til kommentar

Jeg spilte ikke i betaen, men jeg husker godt mine første dager ingame etter release. Da var alt nytt og ukjent for meg.

Å løpe gjennom Dustwallow Marsh for first aid boka og så gjennom 1000k Needels, Feralas og Desolace til Shadowprey Village for cocking boka da jeg var rundt lvl 28 var fantastisk morsomt. Jeg måtte bort og se på dragene i Feralas, og de 1shottet meg 2 ganger, den andre da jeg resset innenfor aggro radiusen deres :!:

Endret av Maltas
Lenke til kommentar
Jeg spilte ikke i betaen, men jeg husker godt mine første dager ingame etter release. Da var alt nytt og ukjent for meg.

Å løpe gjennom Dustwallow Marsh for first aid boka og så gjennom 1000k Needels, Feralas og Desolace til Shadowprey Village for cocking boka da jeg var rundt lvl 28 var fantastisk morsomt. Jeg måtte bort og se på dragene i Feralas, og de 1shottet meg 2 ganger, den andre da jeg resset innenfor aggro radiusen deres  :!:

6068096[/snapback]

1000 (ikke 1mill) Needles var morsomt å løpe gjennom.

Cock betyr hane, og ett mindre pent ord for penis ;)

Lenke til kommentar

Å løpe gjennom Dustwallow Marsh for first aid boka og så gjennom 1000k Needels, Feralas og Desolace til Shadowprey Village for cocking boka da jeg var rundt lvl 28 var fantastisk morsomt. Jeg måtte bort og se på dragene i Feralas, og de 1shottet meg 2 ganger, den andre da jeg resset innenfor aggro radiusen deres  :!:

6068096[/snapback]

er jo det jeg gjorde på min nåværende char :wee:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...