Gå til innhold

World of Warcraft Beta. Noen som savner det?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg savner betaen bigtime, var så gøy å være drit-dårlig og bli sjokkert hver gang en liten gnome kom springende på 1 robot-sak :D

For ikke å snakke om første gangen man kom til en ny plass, og første gangen man møtte på et horde raid og ble omgjort til en sau :)

:love:

Lenke til kommentar
Husker den første følelsen jeg fikk etter 10min med min NE Priest :D OMFG!! Digg ass...

6060987[/snapback]

nasty ? tror du burde lese hva du skrev. Kan tolkes på feil måte :tease:

OT: Jepp savner beta. Hvor man var så noob alt var nytt. Du levde i en helt egen verden , men masse morsome oppdagelser osv..

Lenke til kommentar

spillte ikke wow-beta, men var sikkert samme som mxo-beta, ikke så mange "barn" stort sett alle oppførte seg godt og sa seg villig til å hjelpe med div. missions(quests), jeg savner vertfall den perioden.

Lenke til kommentar

Var helt satt ut første gang jeg kom til IF med en dwarf paladin. Så utrolig flott å se på, helt vanvittig digg følelse. Samme med første tur på griffin. Loch Modan til IF var det vel. Priceless :)

"The beta was good. Everything was better back then. The game had perfect balance. Why did they have to nerf my class and buff all other classes. WoW beta was so much fun, now the game gets worse patch by patch. All patches nerfs my class and buff all other classes. Other games have much better patches. "

Lenke til kommentar

jeg er somewhat enig med quoten din, pinnnella.

Paladin har blitt major-nerfed 3-4 ganger siden beta. værste var vel paladinpatchen som gjorde oss om til buffbot på heltid. før så kunne vi hvertfall gi litt support til tank. nå er vi bare buffbots, alt vi trenger å gjøre er å trykke på 4-5 knapper.

beta var utrolig morsomt, vi hadde dps og armor + healing. dps var ikke i nærheten av warrior men vi hadde nok til at vi var på fronten i kampene.

nå ligger vi bak priest! og møter vi på noen undeads så får vi kjeft fordi vi bruker skillene våre på dem. paladin har ikke noe problem å ta en level 60 elite undead!

Lenke til kommentar

good times, husker lock modan spesielt godt. hadde heller ikke peil på hva auction house var

Quote gammeltråden:

Vis vi i norge ikke kommer med før i 2005 hvordan i helvette skal vi kunne overleve mot lvl 29 osv?

:love: :love: , oh shit, lvl 29!, RUN!

Endret av Henrik2k
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...