John Keats Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 (endret) Kom over denne tråden her i dag. Så lurte jeg på om noen av dere savnet dette. Spillet var helt nytt og man hadde bare så vagt hørt om ubrs og stratholme. Level 40 var jo bare de beste spillerene og de var sikkert bra nok til å drepe alt trodde vi. Selv savner jeg det skikkelig https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=328179 Endret 7. mai 2006 av Smeagoldfish Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Ja. Det var bedre før. Husker en kamerat og jeg måtte spleise på å lage guild, for det var så dyrt. (10s) Nå har alle mye mer penger og alt er dyrere. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 7. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2006 (endret) Hehe ja. Husker jeg var så lei meg når jeg måtte slette min høylevla** char å lage ny fordi den var bugga. (A character with that name already exist) Charen min var level 6. Endret 7. mai 2006 av Smeagoldfish Lenke til kommentar
Hjelmn Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Jeg savner betaen bigtime, var så gøy å være drit-dårlig og bli sjokkert hver gang en liten gnome kom springende på 1 robot-sak For ikke å snakke om første gangen man kom til en ny plass, og første gangen man møtte på et horde raid og ble omgjort til en sau Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Hehe savner betaen ja, husker jeg syta noe utrolig med å rerolle (hadde en level 12 hunter). Første gang i WC med shamanen min var også utrolig moro Lenke til kommentar
zbegra Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Husker, Første gang jeg fløy fra Crossroads til Orgrimmar "WOOOOOOW" Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Husker den første følelsen jeg fikk etter 10min med min NE Priest OMFG!! Digg ass... Lenke til kommentar
andiss Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Husker den første følelsen jeg fikk etter 10min med min NE Priest OMFG!! Digg ass... 6060987[/snapback] nasty ? tror du burde lese hva du skrev. Kan tolkes på feil måte OT: Jepp savner beta. Hvor man var så noob alt var nytt. Du levde i en helt egen verden , men masse morsome oppdagelser osv.. Lenke til kommentar
cfg Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Husker, Første gang jeg fløy fra Crossroads til Orgrimmar "WOOOOOOW" 6060980[/snapback] mahaha det hørtes litt genialt ut Lenke til kommentar
Sink Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 spillte ikke wow-beta, men var sikkert samme som mxo-beta, ikke så mange "barn" stort sett alle oppførte seg godt og sa seg villig til å hjelpe med div. missions(quests), jeg savner vertfall den perioden. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 jeg savner beta-paladinen! tiden når vi faktisk ga damage, og nesten ingen buffs! og anti-undead faktisk funka på UNDEAD-players! Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Det var tider det, husker da det var så stort når jeg skulle møte archmagene på magequestene, bare WOW. Lenke til kommentar
Solid Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Husker en kammerat lagde en paladin og det første vi så da vi logge inn var en liten snik av en tauren shaman. Vi ble vettskremte. Vi viste ikke hva han skulle finne på. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 hihi, husker at min d00rf hunter ikke fikk pet før sent i lvl 20 Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Var helt satt ut første gang jeg kom til IF med en dwarf paladin. Så utrolig flott å se på, helt vanvittig digg følelse. Samme med første tur på griffin. Loch Modan til IF var det vel. Priceless "The beta was good. Everything was better back then. The game had perfect balance. Why did they have to nerf my class and buff all other classes. WoW beta was so much fun, now the game gets worse patch by patch. All patches nerfs my class and buff all other classes. Other games have much better patches. " Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 jeg er somewhat enig med quoten din, pinnnella. Paladin har blitt major-nerfed 3-4 ganger siden beta. værste var vel paladinpatchen som gjorde oss om til buffbot på heltid. før så kunne vi hvertfall gi litt support til tank. nå er vi bare buffbots, alt vi trenger å gjøre er å trykke på 4-5 knapper. beta var utrolig morsomt, vi hadde dps og armor + healing. dps var ikke i nærheten av warrior men vi hadde nok til at vi var på fronten i kampene. nå ligger vi bak priest! og møter vi på noen undeads så får vi kjeft fordi vi bruker skillene våre på dem. paladin har ikke noe problem å ta en level 60 elite undead! Lenke til kommentar
likferd Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 (endret) All patches nerfs my class and buff all other classes. Other games have much better patches. " 6062767[/snapback] Hahaha, sett på forumet til EQ2? MINST like mye klaging som wow. Endret 8. mai 2006 av likferd Lenke til kommentar
Omar Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Ohh... Jeg digga Loch Modan så sinnsykt. Husker jeg kom hjem fra skolen for å logge på for å queste i Lock Modan. Var så jævli rått i forhold til hva det er nå... :S Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 (endret) good times, husker lock modan spesielt godt. hadde heller ikke peil på hva auction house var Quote gammeltråden: Vis vi i norge ikke kommer med før i 2005 hvordan i helvette skal vi kunne overleve mot lvl 29 osv? :love: , oh shit, lvl 29!, RUN! Endret 8. mai 2006 av Henrik2k Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Husker dommedag jeg. Jeg skøyt på demonene med min lvl 6 hunter. Kulene gjorde nok ikke noe damage, men gøy var det. Også da jeg så en lvl 10 NE warrior i Dwarf-start område med et stoooort sverd (2h) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå