Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Skjermkortet funka ikkje

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nei, dette var ikke noen super PC nei, og det er synd at folk bare går å kjøper skjermkort uten å vite helt ka de driver med... Men men, det skjermkortet du har nå det er godt over brukbart (Selv om det er ATI som eier alt :p ), så du bør enkelt å greit som skrevet over her kjøpe en ny PC... Dersom du har litt konfirmasjons penger igjen kan du jo gå på Dell.no og se på de maskinene de har der, jeg har testa den XPS600 fra Dell, og den eier alt som heter spill, bare synd at det er samme skjermkort i den fra før av som du har... :cry:

Eller hvis du kjenner noen som har peil på PC, kan du jo få hjelp til å "bygge" den selv, det er ikke så avansert som de fleste datanølene sier! :p

Lykke til med PC'en

6060973[/snapback]

ATI eier alt??

det er fulstendig tullball! hverken ATI eller Nvidia har noen selvutnevnt vinner fortiden.. hvilket kort som er best kommer helt ann på hvilke innstillinger du skal kjøre og hvilke spill du skal spille :)

Lenke til kommentar
Fikk det til nå  :cool:

Tok bare pci express sloten til faren min sin nye pc og lodda det på min egen pc. Litt skurrete bilde, men det får våge seg

6062815[/snapback]

da var det avgjort. denne posten er bare søppel! INGEN kan lodde på en PCI-e port på ett HK uten å vite hva det er! dessuten er det MYYYYYEEE mer som spiller inn enn at du bare har PCI-e på HK. er MYE på HK i BIOS o.l som MÅ fikses. hadde jeg vert mod hadde du vert perm banned for lengst!!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...