Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Skjermkortet funka ikkje

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Eg lurte og på om eg kan kobla mobiltelefonen te pcen sånn at eg kan hente bilder til telefonen. har en nokia 6230

6059372[/snapback]

Om du har MMS på telefonen kan du ta et bilde og sende det til eposten din som MMS

Lenke til kommentar
Eg lurte og på om eg kan kobla mobiltelefonen te pcen sånn at eg kan hente bilder til telefonen. har en nokia 6230

6059372[/snapback]

Om du har MMS på telefonen kan du ta et bilde og sende det til eposten din som MMS

6059542[/snapback]

eller skaff deg en USB-kabel, hvis du i det hele tatt har en usb-port på pc'n din da

:woot:

Lenke til kommentar

eg e 15.

Fakerten. Tror ikkje kortet passe. :cry:

Kan eg kjøpe ein ny slot?

Løye at det ikkje passe. Faren min ga 4000 kroner brukt for pcen i fjor. Han kjøpte det av en kamerat i nordsjøen. Og da var pcen nesten heilt ny-

her e bilde av pcen

post-99525-1147035304_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Hvis dette er seriøst, bør du la andre ta seg av jobben for deg. Siden ingen du kjenne har sagt noe til deg før tror jeg rett og slett du bør levere den inn og få jobben gjort. Bør ikke koste så mye.

For det andre tror jeg virkelig ikke du har bruk for dette skjermkortet. Sett deg LITT inn i ting før du tenker på noe slikt. Å ha en grei "flyt" i spill er avhelgig av andre ting en et bra skjermkort. Høres nesten ut som du har fått en avdanka kontor-pc med kjip celeron prosessor og 256 Mb RAM. Sansynligvis har den heller ikke PCI-e.

Har du kjøpt skjermkortet på nettet innen de 2 siste ukene bør du bruke angreretten, deretter finne et greit ferdig-pc-tilbud hos en netshop og oppgradere hele pakka.

Edit: Andre ting du bør teke på er om strømforsyningen greier Dette skjermkortet

Endret av chrlod
Lenke til kommentar
eg e 15.

Fakerten. Tror ikkje kortet passe. :cry:

Kan eg kjøpe ein ny slot?

Løye at det ikkje passe. Faren min ga 4000 kroner brukt for pcen i fjor. Han kjøpte det av en kamerat i nordsjøen. Og da var pcen nesten heilt ny-

her e bilde av pcen

6059563[/snapback]

For det første , din far har blitt svindlet noe sååå syyyyykt ..

En sånn maskin kosta for 2 år siden 2000 spenn.

For det andre , din prossesor har ikke nok krefter til å dra et så sykt skjermkort.

for det tredje , Ditt hovedkort er for gammelt for pci express (sannsynligvis)

For det fjerde, Du kan ikke kjøpe slotter til et hovedkort (det er faktisk noe av det sykeste spørsmål jeg har hørt ) :D

For det femte, Kjøp NY DATA !

Lenke til kommentar

Eg har ikkje kjøpt det på nettet. Kjøpte det i ein lokale pc forretning.

Men eg kan vel kjøpa sånn pci ekspress greier.

Har kjøpt meg need for sped most wanted, men det fungere ikkje sånn som pcen e nå. Og han i pc butikken sa at eg måtte ha kraftig kort for å spela det spelet.

Deggis: Sånn ser den ut inni

post-99525-1147035801_thumb.jpg

Lenke til kommentar
enig i alle punkt.

6059603[/snapback]

Braa :thumbup:

Tragiskt at denne tråden ble så fort så aktiv egentlig .

Eg har ikkje kjøpt det på nettet. Kjøpte det i ein lokale pc forretning.

Men eg kan vel kjøpa sånn pci ekspress greier.

Har kjøpt meg need for sped most wanted, men det fungere ikkje sånn som pcen e nå. Og han i pc butikken sa at eg måtte ha kraftig kort for å spela det spelet.

Deggis: Sånn ser den ut inni

6059633[/snapback]

Vel , din data er for dårlig , og hvis ikke du fatter det så kan vi ikke hjelpe deg .

din data takler ikke skjermkortet. Det er for bra for din maskin.

Få en kompis eller no sånt til å bygge en maskin for 5000 uten skjermkort også bruker du bare dette skjermkortet i den.

Du får mye bedre hvis du bare vil bruke 5000 .

Jeg gidder ikke mer av dette . :thumbdown:

Tragisk tråd

Lenke til kommentar

Du kjøper ikke PCI-ekspressen. Du kjøper nytt hovedkort. Når det gjelder sonne som deg kjøper man ferdig-pc. Du får pakke skjermkortet ditt pent ned og håpe du ikke har ødelagt noe med statisk elektrisitet eller da du prøvde å tvinge det på plass, så får du spøre pent om du kan få levere det tilbake. Eventuelt kan du kjøpe nytt hovedkort, RAM, prosessor og strømforsyning og få butikken til å montere det for deg..

PS! Fikk du ikke tak i et litt mindre bilde?

Lenke til kommentar

Du batman, harru bare 12mb RAM..? :dribble: visste ikke det var mulig engang jeg... skal pc'n din funke, må du nok investere no'n høvdinger på helt ny pc ja... men for all del, kjøp på nettet, f.eks. komplett eller netshop, trukke de har det beste utvalget på "den lokale sjappa"... :hmm:

Lenke til kommentar

Nei, dette var ikke noen super PC nei, og det er synd at folk bare går å kjøper skjermkort uten å vite helt ka de driver med... Men men, det skjermkortet du har nå det er godt over brukbart (Selv om det er ATI som eier alt :p ), så du bør enkelt å greit som skrevet over her kjøpe en ny PC... Dersom du har litt konfirmasjons penger igjen kan du jo gå på Dell.no og se på de maskinene de har der, jeg har testa den XPS600 fra Dell, og den eier alt som heter spill, bare synd at det er samme skjermkort i den fra før av som du har... :cry:

Eller hvis du kjenner noen som har peil på PC, kan du jo få hjelp til å "bygge" den selv, det er ikke så avansert som de fleste datanølene sier! :p

Lykke til med PC'en

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...