Batman14 Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Hei. Eg heiter Ivar og fekk ein nesten flonkande nye pc av far min. Men han var ikkje så god te å spela me. Eg leste her ein plass at eg må ha eit godt skjermkort for å spele bra spel på pc. Derfor kjøpte eg meg eit kjempebra skjermkort. Eg brokte konfimasjonpengeme. Men eg klare ikkje å montera detta i pcen. Kan noen hjelpa meg? Lenke til kommentar
deggis Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 kommer ann på om hva kort du har kjøpt.er det pci express?og har du dette i din data? Lenke til kommentar
quakie Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Du finner en guide om dette på hw.no . Lenke til kommentar
Batman14 Skrevet 7. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2006 Eg kjøpte meg eit sabla dyrt skjermkort, men eg klare ikkje å montere det. Holdt nesten på å knekka det når eg prøvde å setta det i den lediga sprekkå. Skjermkortet heiter asus geforce 7800gt duell 2x 256 Plis hjelp. Eg ska ha den råaste pcen i gjengen Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 "i den ledige sprekkå" må være det skumleste jeg har hørt på en god stund.. Er du sikker på at du har rett type skjermkort til hovedkortet? (pci-e eller AGP) Sikker på at du setter det inn på skjermkort slot og ikke PCI? Lenke til kommentar
Batman14 Skrevet 7. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2006 Eg tror det heite slot, men eg e ikkje sikkert på sånn. Han i butikken sa det ville passa Lenke til kommentar
Batman14 Skrevet 7. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2006 (endret) Pcen heiter forresten celeron og har cdbrennar E ikkje mer enn eit par år gammale. Håpe dokkår kan hjelpa meg nå Endret 7. mai 2006 av Batman14 Lenke til kommentar
C.H Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Er skjermkorte ditt det du kjøpte agp eller pci? for hvis HK ditt er agp så passer ikke pci.. Lenke til kommentar
deggis Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 er det et spor der som er lengere en dem andre? Lenke til kommentar
Batman14 Skrevet 7. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2006 C.H : Veit ikkje ka Hk er. deggis: Ja. Et grønt spor som er lenger. Pappa sa nettopp at pcen heite celeron 167 megabait med cdbrennar og 40 gigabait harddisk Eg lurte og på om eg kan kobla mobiltelefonen te pcen sånn at eg kan hente bilder til telefonen. har en nokia 6230 Lenke til kommentar
deggis Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 det skjermkortet du kjøpte..vet du om det er pci e eller agp?..link til kortet der du kjøpte det i fra eller en plass dem har det? Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 (endret) C.H : Veit ikkje ka Hk er. deggis: Ja. Et grønt spor som er lenger. Pappa sa nettopp at pcen heite celeron 167 megabait med cdbrennar og 40 gigabait harddisk Eg lurte og på om eg kan kobla mobiltelefonen te pcen sånn at eg kan hente bilder til telefonen. har en nokia 6230 6059372[/snapback] trukke du skjønner helt hva vi snakker om... hvorfor har du brukt så sinnsykt mye penger på et grafikkort når du såvidt veit hva en pc er..? Endret 7. mai 2006 av fevangen Lenke til kommentar
Phinex Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 (endret) Er du seriøs nå ? Hvor gammel er du egentlig ? Skjermkortet skal i den øverste pci eller agp slotten , hvis du har et 7800 gt , er det trolig at du har et pci express kort Når du skal sette det ned må du ta siden som skal ut nedi først , og du må passe på at den hvite knotten på pci/agp er nede denne skal da klikke opp når det sitter fast .. Hvis du ødelegger det på den måten får du ingen garanti. Står det ingen bruksanvisning ? Og forresten du har ikke den råeste dataen i gata hvis du har en celeron, med mindre du bor i kloakken i ukraina. Endret 7. mai 2006 av Phinex Lenke til kommentar
deggis Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 det første du må finne ut av før du fikler mere er om dataen din har pcie eller agp...og hva skjermkortet ditt er...de må vere samme type.. Lenke til kommentar
Batman14 Skrevet 7. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2006 Det e heilt likt som på bilde her. http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=314963 Lenke til kommentar
deggis Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 (endret) det er pci e...da må du finne ut om du har en pcislot i din data. pci e mener jeg Endret 7. mai 2006 av deggis Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Jeg tror noen spøker med dere her gutter Lenke til kommentar
Phinex Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Yeah , du har Pci express , nå må du finne ut hvilket hovedkort du har.. Lenke til kommentar
Enzo1590 Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 (endret) Hvilket Hk har fyren? edit: noen har vist spurt allerede Endret 7. mai 2006 av Enzo1590 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg