Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Skjermkortet funka ikkje

Anbefalte innlegg

Hei. Eg heiter Ivar og fekk ein nesten flonkande nye pc av far min.

Men han var ikkje så god te å spela me.

Eg leste her ein plass at eg må ha eit godt skjermkort for å spele bra spel på pc.

Derfor kjøpte eg meg eit kjempebra skjermkort. Eg brokte konfimasjonpengeme.

Men eg klare ikkje å montera detta i pcen.

Kan noen hjelpa meg?

:cool:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eg kjøpte meg eit sabla dyrt skjermkort, men eg klare ikkje å montere det. Holdt nesten på å knekka det når eg prøvde å setta det i den lediga sprekkå.

Skjermkortet heiter asus geforce 7800gt duell 2x 256

Plis hjelp. Eg ska ha den råaste pcen i gjengen :dribble:

Lenke til kommentar

C.H : Veit ikkje ka Hk er.

deggis: Ja. Et grønt spor som er lenger.

Pappa sa nettopp at pcen heite celeron 167 megabait med cdbrennar og 40 gigabait harddisk

Eg lurte og på om eg kan kobla mobiltelefonen te pcen sånn at eg kan hente bilder til telefonen. har en nokia 6230

Lenke til kommentar
C.H : Veit ikkje ka Hk er.

deggis: Ja. Et grønt spor som er lenger.

Pappa sa nettopp at pcen heite celeron 167 megabait med cdbrennar og 40 gigabait harddisk

Eg lurte og på om eg kan kobla mobiltelefonen te pcen sånn at eg kan hente bilder til telefonen. har en nokia 6230

6059372[/snapback]

trukke du skjønner helt hva vi snakker om... hvorfor har du brukt så sinnsykt mye penger på et grafikkort når du såvidt veit hva en pc er..?

Endret av fevangen
Lenke til kommentar

Er du seriøs nå ?

Hvor gammel er du egentlig ?

Skjermkortet skal i den øverste pci eller agp slotten , hvis du har et 7800 gt , er det trolig at du har et pci express kort

Når du skal sette det ned må du ta siden som skal ut nedi først , og du må passe på at den hvite knotten på pci/agp er nede denne skal da klikke opp når det sitter fast ..

Hvis du ødelegger det på den måten får du ingen garanti. Står det ingen bruksanvisning ?

Og forresten du har ikke den råeste dataen i gata hvis du har en celeron, med mindre du bor i kloakken i ukraina.

Endret av Phinex
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...