guge Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Jeg var i LACC på en utviklerkonferanse høsten 2001, da bodde jeg på hotel Oviatt som er ett kvartal rett fram fra hovedinngangen. Et lite, billig, skummelt hotell med 3 etasjer i teglstein fullt av junkier og fylliker, med gitter i resepsjonen, null room-service, kun cash, betaling på forhånd. Kan dere sjekke om hotellet fortsatt er der, og om det er beboelig? Lenke til kommentar
Ulf Isaksen Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Eg veit det er veldig stygt å sei, men det er jo verdt å be om det uansett!Kan dykk få stjåle ein Wii med dykk heim og ha ein Wii fest heime her i Noreg for alle? 6060928[/snapback] Går mellom rompeballene den der Lenke til kommentar
Yetipants Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 I skrivende stund er klokken ti over halv tolv her.6060759[/snapback] Så LA ligger ni timer og fire minutter bak Norge, altså? Fascinerende. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Koselig lesning, eg gleder meg til å høre meir fra dere der nede Lenke til kommentar
Djevlen Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Var der i fjor sommer. Absolutt en herlig opplevelse 6059266[/snapback] Wow, hvordan da? For...vanlige sivile har vel ikke tilgang der eller? 6059539[/snapback] Vanlige sivile har da tilgang til LA. Makan. Merk at Jarbra skirver 'i fjor sommer', E3 er om våren (mai) ikke sommer'n, så jeg tipper Jarbra snakker om LA. (evt USA) Uansett, herlig lesning. ;D Lenke til kommentar
h00v3r Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Rett og slett herlig, gleder meg enormt til mer info rundt E3, de resebrevene varmet litt i kroppen, av både sjalusi, og av glede om at vi snart får vite mye nytt om kommende etterlengdede titler! Lenke til kommentar
Jarbra Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Var der i fjor sommer. Absolutt en herlig opplevelse 6059266[/snapback] Wow, hvordan da? For...vanlige sivile har vel ikke tilgang der eller? 6059539[/snapback] Vanlige sivile har da tilgang til LA. Makan. Merk at Jarbra skirver 'i fjor sommer', E3 er om våren (mai) ikke sommer'n, så jeg tipper Jarbra snakker om LA. (evt USA) Uansett, herlig lesning. ;D 6063514[/snapback] Det stemmer. Svært observant. Var 2 og en halv uke i LA. Anbefaler alle å dra dit. Absolutt noe for en hver. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Eg veit det er veldig stygt å sei, men det er jo verdt å be om det uansett!Kan dykk få stjåle ein Wii med dykk heim og ha ein Wii fest heime her i Noreg for alle? 6060928[/snapback] Går mellom rompeballene den der 6061074[/snapback] Og så av en moderator Jeg og en kamerat har en liten drøm om å få reise dit en gang. Men det har vel de fleste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg