Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

pris skifte eksosanlegg audi 80

Anbefalte innlegg

heisann sitter her med en audi 2.0e 1989 mod som den må gjøres en del ting med det må skiftes eksos anlegg, skifte registerreim er det noen som vet hva dette vil koste sånn ca hvis det skal gjøres på verksted?

er det muligt for meg å kjøpe et nytt eksos anlegg med monterings sett på biltema og få et verksted til å gjøre jobben for meg ?

han som solgte bilen viste ikke når reima var sist skiftet så da tar eg bare å skifter den for å være sikker.

bor i haugesund

MvH Fenris

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

fikk nettopp et tilbud fra et bilverksted i haugesund hvis du kan kalle det et tilbud ? de skulle ha 11000,- for å skifte eksosanlegg og register reim.

dette er litt dyrt syntes eg siden det koster 1200,- for eksos anlegget på biltema med monterings sett.

er det bare meg eller er dette dyrt ? dette var ikke på et audi merkeverksted

Lenke til kommentar

Biltema er billigare enn dei fleste verkstader, og kvaliteten kan være deretter. Registerreima kan være greit å få verkstad til å skifte, men eksosanlegg skulle vel være ein grei sak sjølv for ein som ikkje har all verdens med skruerfaring. Skal du skifte heile eksosanlegget og var det 1200,- for komplett sett på Biltema?

Lenke til kommentar

Skift det sjøl, det e ikje vanskeligt elle nåke. Bare finn deg ei grav elle ein løftebukk ein plass (Jørgensen bensin på Frakkagjerd kanskje?). Hvis du ikkje vil det i det heila tatt så e vel Dueland den billigaste mekanikaren eg vett om i Haugesund. Hvis ikkje så e iallefall Knapphus Bilverksted greie å flinke og så har dei peiling på Audi / VW!

PS: Unngå for all del merkeverksteder, dei e stort sett 3-400 kr dyrare enn andre verksteder.

Lenke til kommentar
Skift det sjøl, det e ikje vanskeligt elle nåke. Bare finn deg ei grav elle ein løftebukk ein plass (Jørgensen bensin på Frakkagjerd kanskje?). Hvis du ikkje vil det i det heila tatt så e vel Dueland den billigaste mekanikaren eg vett om i Haugesund. Hvis ikkje så e iallefall Knapphus Bilverksted greie å flinke og så har dei peiling på Audi / VW!

PS: Unngå for all del merkeverksteder, dei e stort sett 3-400 kr dyrare enn andre verksteder.

6061926[/snapback]

Kan du låne bukk på Jørgensen bensin på Frakkagjerd? Kor mykje kostar det i så fall?

Lenke til kommentar
fikk nettopp svar fra sannes og co de skulle ha 3700,- for hele jobben med deler og arbeid og de er merkeverksted så det er jo overkommeligt.

6062593[/snapback]

Hæ? 11 000 på Dueland og 3700 på Sannes?

Lenke til kommentar

Tror Dueland prøvde seg på ein rip-off... 11.000 e jo ein sinnsyke pris. 3700 e vel mer "normalen" hvis det går an å kalla det det. Hvis det skjere seg me han karen på vea så kan eg iallefall anbefala Kalle Hagelberg inne i Espevik.. han har peiling å pleie å væra rimelige. Det einaste minuse e vel at det e et stykke å kjøra fra Haugesund..

Ang. bukk hos Jørgensen så gjekk det iallefall an å låna før, men nå e det ei stund siden eg har trengt det så det kan værr at dei har lagt ner heila greiå.

Lenke til kommentar

Iblant så e Sannes ganske ålreite, jaffal itte dei flytta på seg :!: Eg fekk bytta ein pakning i dørå på passaten + skifta varmeapparatregister (inkl. nytt register) for 3550,-. Fekk nesten sjokk når han tassen kom me prisen te meg :D

I detta tilfelle så ville eg gått for Sannes & Co, Fenris. Goe pris i mine auår :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...